bijles aangeboden voor basisschool

• panda0

Bent u op zoek naar huiswerkbegeleiding of extra uitleg voor uw zoon of dochter op de basisschool voor rekenen of taal?

Wie ben ik?

-studente Rechtsgeleerdheid

-ervaring met individuele bijles en begeleiding van kinderen van basisschool

-bijles is bij het kind thuis

-tijden in overleg

regio: Rotterdam, Den haag, Leiden

panda0@live.nl

• Bijlesnederland

Wellicht is het interessant om je aan te melden als aanbieder bij http://bijlesnederland.nl/

Groeten,

Joost

• Bijlesnederland

Misschien kun je eens een kijkje nemen op www.bijlesnederland.nl … hier is het mogelijk een gratis advertentie te plaatsen waarop vele aanbieders kunnen reageren.

Zo vindt je makkelijk bijles, en het kost je geen cent!

Hoop dat je er wat aan hebt.

Joost

Bijles

• hejmouny

Hallo,

Ik zoek graag een bijles leraar/leraares voor mijn kleine neefje,

hij is 8jaar en heeft moeite met taal & spelling.

Ze wonen in de stad Den Haag.

Zijn moeder zou graag snel antwoord terug willen krijgen.

Alvast dankjewel voor je moeite.

• Radha Sewnandan

Hallo,

Graag zou ik uw kosten willen weten voor bijles voor basisschool per uur

Ik hoor van u

• panda0

Mocht u nog steeds interesse hebben dan kunt u mij e-mailen:

panda0@live.nl

• StudentsPlus

Geachte Radha Sewnanadan,

StudentsPlus is ook zeer geschikt voor bijlessen voor basisschool leerlingen! Doordat wij in een 1-op-1 situatie, individuele bijlessen aan huis verzorgen en mede dankzij onze gunstige tariefstelling (rond de € 20,- pu) hebben al erg veel basisschool leerlingen profijt gehad van onze dienstverlening.

Neem voor meer informatie vooral een kijkje op onze website, www.studentsplus.nl en kies vervolgens de vestiging van uw keuze. Vervolgens vind u ook informatie over bijlessen voor basisschool leerlingen, via het menu Ander niveau.

Mocht u concreet willen weten wat wij voor ú kunnen betekenen, neem dan telefonisch contact met ons op via 0900 - 555 55 22 (15cpm) of per e-mail via info@studentsplus.nl

Vriendelijke groet,

StudentsPlus Nederland, hét bureau voor individuele bijles en huiswerkbegeleiding!

• Zehra Aras

Ik heb een neef die zit op de basisschool. Zijn ouders willen huiswerkbegeleiding regelen. Zij wonen in DenHaag. Als het kan bij hun thuis.

Met vriendelijke groet,

Z. Aras

• StudentsPlus

Geachte heer, mevrouw Aras, beste Zehra.

StudentsPlus Den Haag is ook zeer geschikt voor bijlessen voor basisschool leerlingen! Doordat wij in een 1-op-1 situatie, individuele bijlessen aan huis verzorgen en mede dankzij onze gunstige tariefstelling (rond de € 20,- pu) hebben al erg veel basisschool leerlingen profijt gehad van onze dienstverlening.

Neem voor meer informatie vooral een kijkje op onze website, www.studentsplus.nl en kies vervolgens de vestiging van uw keuze. Vervolgens vind u ook informatie over bijlessen voor basisschool leerlingen, via het menu Ander niveau.

Mocht u concreet willen weten wat wij voor ú kunnen betekenen, neem dan telefonisch contact met ons op via 0900 - 555 55 22 (15cpm) of van 9u00-17u00 via 070-2629 430 of per e-mail via info@studentsplus.nl

Vriendelijke groet,

StudentsPlus Nederland, hét bureau voor individuele bijles en huiswerkbegeleiding!

• panda0

Dit is mogelijk. U kunt mij mailen op panda0@live.nl