Voor onze zoon van 12 ( groep 8) zijn wij op zoek naar iemand die hem bijles kan geven in taal en rekenen.
Hij zit nu op niveau groep 6/7 en heeft dus een achterstand. Wij willen geen bolleboos van hem maken maar hem wel een kans geven
naar het regulier voortgezet onderwijs te gaan.
Mvg,
Anya
Linda
Hoi Anya,
Prima instelling!
Kun je misschien vertellen waar je woont?
Groetjes,
Linda.
StudentsPlus
Beste Anya,
kijk voor individuele bijlessen eens op www.studentsplus.nl Je kunt hier ook een gratis informatiepakket aanvragen, waarna wij op zoek zullen gaan in ons bestand van ruim 18000 potentiele bijlesgevers in heel Nederland! Ook voor leerlingen uit het basisonderwijs hebben wij geschikte bijlesgevers.
Als je vragen hebt, kun je ons altijd bereiken via 0900 - 555 55 22 (15 ct/m) of via info@studentsplus.nl
Met vriendelijke groeten,
StudentsPlus Nederland
imran mehmood
Ik heb een zoon van 13 jaar, en die zit in groep 8, en heeft problemen met rekenen.
en hij heeft binnenkort cito toets.
Ik heb voor hem bijles nodig, en vandaar dat ik U vraag of U hem bijles kan geven.
Ik woon in amsterdam oost,
Mijn telnr: 06-36109376
Groetjes Shanaz
StudentsPlus
Beste Shanaz,
StudentsPlus biedt individuele bijlessen aan huis aan, ook voor leerlingen in het basisonderwijs! In Amsterdam beschikken wij over een zeer uitgebreid netwerk van bijlesgevers. Wij koppelen gemiddeld tussen 10 minuten en 5 werkdagen, dus we zouden voor je zoon snel iemand kunnen vinden!
Kijk voor meer informatie op www.studentsplus.nl Je kunt hier ook een gratis informatiepakket aanvragen, waarna wij op zoek zullen gaan in ons bestand van ruim 20.000 potentiele bijlesgevers in heel Nederland! .
Als je vragen hebt, kun je ons altijd bereiken via 0900 - 555 55 22 (15 ct/m) of via info@studentsplus.nl
Met vriendelijke groeten,
StudentsPlus Nederland
Tim Jansen
Hallo,
ik kwam de volgende site tegen met erg veel materiaal om mee te rekenen op alle niveau', allemaal gratis.
Melanie Dingemans
Hallo Anya,
Ik heb interesse om uw zoon extra hulp te bieden, maar waar wonen jullie?