Bijles Wiskunde, Scheikunde en Biologie

  • Lex Groot

    Goeiemorgen/middag/avond,

    Verward door wiskunde? Bibberig door biologie? Of gewoon geschift door scheikunde? Dan ben je hier aan het juiste adres!

    Ik ben Lex Groot, een derde jaars student biomedische wetenschappen aan de VU, en ik geef bijles in de exacte vakken in Alkmaar en omgeving.

    Ik heb al enige ervaring met het geven van bijles aan scholieren tot 6 VWO, en afgelopen schooljaar zijn al mijn ‘cliënten’ geslaagd of overgegaan!

    Ben je geïnteresseerd? Dan kan je mijn mailen via markplaats, maar je mag mij natuurlijk ook bellen. Mijn mobiele telefoon nummer is: 06 39 039 890

    Groeten,

    Lex Groot

  • w hoefs

    Geachte heer Groot,

    Zou het eventueel mogelijk zijn om aan mijn dochter bijles scheikunde te geven? Ze zit in 5 Vwo. Zo ja, wat zijn de kosten en is de bijles aan huis of elders?

    Mvg,

    W. Hoefs

  • Nico Hofman

    hoi Lex kan jij misschien contact met mij opnemen mijn nr is 06 53836246 betreft bijles scheikunde

    groet Nico

  • marja houtkamp

    Beste Lex,

    Mijn zoon Maarten zit in de brugklas HAVO?VWO

    en moeite heeft met wiskunde.

    Hij werkt er hard aan, lijkt het te begrijpen,maar haalt net geen voldoendes.

    Mijn man heeft hem geholpen, maar dat is dus niet voldoende.

    Ik hoop, dat bijles wat voor hem kan doen.

    Mijn vragen zijn:

    Kom jij aan huis?

    Heb jij nog tijd en zo ja, welke dagen heb jij (nog) tijd?

    Hoeveel vraag je voor een uur bijles.

    Ik wacht je reactie af.

    met vriendelijke groet,

    Marja Houtkamp

  • Carlo Schneider

    Beste Lex

    Het mobiele nummer dat je hebt opgegeven voor de bijlessen is niet meer in gebruik.

    Mijn zoon Bas (17) wil deze zomer 3 VWO certficaten halen in WA-NA-SK door examen af te leggen bij het Boswell Instituut en daarna geneeskunde studeren.

    Vorig jaar heeft ie z'n HAVO diploma behaald en afgelopen jaar aan de HvA Aviation gedaan. Daar is ie mee gestopt, maar heeft ondertussen wel een üpgrade" gehad in Wiskunde B en Natuurkunde. In de aanloop naar de examens eind juli kan hij wel wat begeleiding gebruiken. Misschien dat jij dat kunt verzorgen.

    Zou je contact willen opnemen? Wij wonen in Bergen.

    Groet Carlo Schneider (06 10521553)

  • Kawsar

    Hoi Lex,

    Geef je ook bijles natuurkunde?

  • StudentsPlus

    Geachte heer Hofman, beste Nico,

    Mocht u er met Lex op korte termijn niet uitkomen voor de bijles scheikunde, dan loont het om contact met StudentsPlus op te nemen, via 070-2629 430 of via info@studentsplus.nl

    Met een landelijk netwerk van ruim 30.000 studenten is de kans zeker aanwezig dat we ook voor u op korte termijn een geschikte student kunnen vinden. In de regel vinden wij met een aantal werkdagen een student die de bijlessen bij u thuis (of eventueel een andere geschikte locatie) verzorgd. Onze uurtarieven zijn afhankelijk van het benodigde aantal uren, maar liggen rond de € 20,-. Hiervoor krijgt u individuele bijlessen, toegang tot het netwerk (continuiteit) en de ervaring van StudentsPlus in het koppelen van leerlingen aan studenten.

    Verder informatie kunt u ook op onze website vinden, www.studentsplus.nl

    Vriendelijke groet,

    StudentsPlus, hét bureau voor individuele bijles en huiswerkbegeleiding!

    info@studentsplus.nl

    070-2629 430

  • StudentsPlus

    beste Kawsar,

    Mocht je er met Lex op korte termijn niet uitkomen voor de bijles natuurkunde, dan loont het om contact met StudentsPlus op te nemen, via 070-2629 430 of via info@studentsplus.nl

    Met een landelijk netwerk van ruim 30.000 studenten is de kans zeker aanwezig dat we ook voor jou op korte termijn een geschikte student kunnen vinden. In de regel vinden wij met een aantal werkdagen een student die de bijlessen bij jou thuis (of eventueel een andere geschikte locatie) verzorgd. Onze uurtarieven zijn afhankelijk van het benodigde aantal uren, maar liggen rond de € 20,-. Hiervoor krijg je individuele bijles, toegang tot het netwerk (continuiteit) en de ervaring van StudentsPlus in het koppelen van leerlingen aan studenten.

    Verder informatie kun je ook op onze website vinden, www.studentsplus.nl

    Vriendelijke groet,

    StudentsPlus, hét bureau voor individuele bijles en huiswerkbegeleiding!

    info@studentsplus.nl

    070-2629 430

  • Hester Bos

    Hallo Lex Groot,

    Mijn zoon Daniel zoekt iemand die hem bijles kan geven in wiskunde C op 6-VWO-niveau. Heb jij hier ervaring mee? (Want de wisk. C schijnt nog weer heel anders te zijn dan de A en B.). Hij moet straks in mei examen doen, dus hij zou eigenlijk zo snel mogelijk moeten beginnen, en het allerliefste zoeken we iemand die hier(in Tuitjenhorn) aan huis zou willen komen, omdat hij per dag al 2 uur moet fietsen ivm school. Denk je dat jij hier iets in zou kunnen en willen betekenen?

    vriendeljke groeten, Hester Bos

  • Sandrine Umuhire

    Beste Lex Groot,

    Ik zit in mijn laatste jaar, 6VWO, maar heb wel moeite met het vak scheikunde en wil graag bijles. Wat zijn de kosten en is het aan huis?

    Met vriendelijk groet,

    Sandrine