Aangeboden: Bijles Economie, Engels & Wiskunde A 1,2

  • Jelte Dijkstra

    Beste lezer,

    Mijn naam is Jelte en ik ben 24 jaar. Momenteel ben ik bezig met mijn Master Economics & Business aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam, daarvoor heb ik de engelstalige bachelor opleiding Economie aan de Universiteit Utrecht afgerond.

    Via mijn opleiding heb ik een ruime kennis van Economie, Wiskunde en Engels opgedaan die ik ook goed kan overbrengen aan anderen.

    Mocht uw zoon of dochter hulp nodig hebben bij een van de bovenstaande vakken dan zou ik hier graag mee helpen.

    Voor meer informatie of het maken van een afspraak kunt u mij het beste per e-mail benaderen op jelted@gmail.com

    Met vriendelijke groet,

    Jelte

  • marloes

    Hallo Jelte,

    Ik ben op zoek naar iemand die mij thuis in Bunnik ( vlak bij Utrecht) bijles kan geven met economie en wiskunde A. Ik zit nu in 6 VWO.

    Wat zijn jou mogelijkheden in dit verband en wat zijn de kosten?

    groet Marloes

  • Johan Kuhlmann

    Beste Jelte,

    Ben je nog altijd beschikbaar voor het geven van bijles Economie?

    Voor mijn dochter (16, HAVO 4) zoek ik z.s.m. tot aan de zomervakantie een student(e) die haar 1 uur per week kan begeleiden bij economie.

    Graag hoor ik wat er mogelijk is en welke kosten eraan verbonden zijn.

    Met vriendelijke groet, Johan Kuhlmann

  • StudentsPlus

    Geachte heer Kuhlmann,

    StudentsPlus is de grootste, landelijk opererende bijlesorganisatie van Nederland! Al ruim 7 jaar verzorgen wij individuele, vakinhoudelijke bijlessen en huiswerkbegeleiding, vanuit het concept aan huis! Doordat wij universitaire studenten inzetten voor de begeleiding, bestaat een hoge mate van flexibiliteit.

    Momenteel is ook de examentraining/-voorbereiding veelgevraagd, dus hierin kunnen wij ook voorzien!

    Tarieven liggen rond de € 20,- p/u (all-in!), dus geen reis-, inschrijf- of administratiekosten! Kijk voor meer informatie op onze website www.studentsplus.nl waar ook een gratis informatiepakket aangevraagd kan worden!

    StudentsPlus is telefonisch bereikbaar via 0900 555 55 22 (15c/pm) en per email via info@studentsplus.nl

  • fons de smit

    Hoi,

    mijn dochter wil Bussines Administration gaan studeren aan de Universiteit.

    Zij ziet er erg tegenop de studie in het Engels te moeten doen.

    Kun jij haar helpen haar in te leiden in het economische engels?

    Of heb je wellicht een advies.

    Alvast bedankt voor je reactie,

    vr groet,

    fons

  • StudentsPlus

    Geachte heer De Smit, beste Fons,

    wanneer het met Jelte niet zou lukken (bijv. door beschikbare tijd), dan is het zinvol om op de website van StudentsPlus Rotterdam te kijken, voor de voorgenomen Engelstalige bijlessen economie!

    Zeker in Rotterdam kunnen wij ons netwerk van enkele honderden studenten inzetten, op zoek naar iemand die beschikbaar is, waardoor wij op korte termijn de koppeling tussen uw dochter en de student kunnen maken. Onze uurtarieven zijn afhankelijk van het gewenste aantal uur per maand, maar liggen zo rond de € 20,-

    Voor nadere informatie kunt u (behalve onze website) een informatiepakket aanvragen of direct contact met ons opnemen om u verder te laten informeren. Telefonisch via 070-2629 430 (ma-vr 8u30-17u00) of 0900-555 5522 (15cpm), maar natuurlijk ook per e-mail via info@studentsplus.nl

    Vriendelijke groeten,

    StudentsPlus Rotterdam

  • Djelmar

    Beste Fons, Marloes en Jelte,

    Wat fijn dat je dit aanbiedt en je kennis wilt delen. Wij van Instituut Keizer willen dit ook maar dan op niveau van de middelbare school. Instituut keizer biedt huiswerkbegeleiding in Amsterdam en Leiden. Neem gerust eens een kijkje op onze site voor meer info.

    Groet,

    Instituut Keizer