bijles Frans aangeboden

• Marieke Oomen

Bijles Frans aangeboden voor o.a. middelbare scholieren.

Ik studeer 3 jaar Frans aan de deeltijdopleiding Tilburg en wil graag middelbare scholieren helpen met het vak Frans,

zowel met leerproblemen als bv grammatica problemen.

Ik woon in Breda

• Pieter

Hoi Marieke,

Ik las op het internet dat jij les geeft in het frans, ik moet voor mijn werk de fransetaal beheersen. Echter heb ik er geen ervaring mee. Kan jij mij hiermee helpen, d.m.v. een of andere lesvorm aan te bieden?

Het liefst in een zo kort mogelijke tijd, bijvoorbeeld één of twee weken iedere dag.

Graag hoor ik wat jou idee, en methode hiervoor is.

Groeten,

Pieter

• Nicole Advani

Wij zijn erg geinteresseerd in bijles Frans voor onze zoon. Hij zit in de brugklas en we wonen in Breda.

Zou je ons kunnen bellen.

Tel `; 076-5426507

of

06 42806802

Nicole Advani

• Jeannette Verschuur

Beste,

Ik geef bijles Frans aan middelbare scholieren op middelbare scholen in Alphen aan den Rijn.

Ik heb nog enkele uren over dus mocht je behoefte hebben aan bijles Frans dan kunt u contact met mij opnemen.

Ik ben flexibel. Ik kan bij je thuis komen, je mag bij mij thuis komen of eventueel een andere locatie.

Ik vraag Eur 20,00 per uur bij u thuis of Eur 15,00 als u bij mij komt.

Ik heb een opleiding Frans aan de Alliance Francaise in Parijs, alwaar ik 4 jaar gewoond heb.

Tevens is mijn werk georienteerd op de Franse markt en heb ik contact met Franse klanten.

Hartelijke groet,

Jeannette

• StudentsPlus

Hoi Marieke,

jij hebt je in het verleden ook eens (aan-) gemeld om bijlessen via StudentsPlus te gaan geven. Momenteel zijn zowel onze vestiging in Breda als die in Tilburg sterk aan het groeien en hierdoor zijn we altijd op zoek naar geschikte bijlesgevers. Als jij nog beschikbaar bent en een leuke en flexibele bijbaan zoekt, neem dan even contact met ons op. Bellen kan tussen 8u30 en 19u00 op 070-2629 430 en mailen kan naar info@studentsplus.nl

Vriendelijke groeten,

namens StudentsPlus Breda en Tilburg!

• Simone Spelt

Goedendag Jeanette,

Wij wonen in Amsterdam en zijn op zoek naar bijles Frans voor mijn zoon 4e jaar vmbo-t

Wil je me laten weten of je in Amsterdam les geeft.

Hartelijk dank

Simone Spelt

• StudentsPlus

Geachte mevrouw Spelt, beste Simone,

wanneer het met Jeannette niet zou lukken (bijv. door beschikbaarheid) voor de gewenste bijlessen Frans voor uw zoon, kijk dan vooral ook eens op www.studentsplus.nl

Zeker in Amsterdam kunnen wij ons netwerk van enkele honderden studenten aanspreken, voor de bijlessen Frans, waardoor wij op korte termijn de koppeling tussen uw zoon en een student kunnen maken. Aan huis en individueel! Onze uurtarieven zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur per maand, maar liggen zo rond de € 20,-

Ook in verband met de naderende examen van uw zoon, kan het zinvol zijn om eens contact met ons op te nemen. Telefonisch kan dit via 070-2629 430 (ma-vr van 8u30-17u00) of 0900-555 5522 (15cpm). Mailen kan altijd op info@studentsplus.nl

Wellicht tot snel, anders veel succes gewenst.

Vriendelijke groeten,

StudentsPlus Amsterdam

• Rene Verschuur

Beste,

Ik geef bijles wiskunde aan middelbare scholieren in Alphen aan den Rijn en omgeving.

Ik vraag EUR 16,25 per uur.

Mocht je interesse hebben dan kun je me mailen: rverschuur@planet.nl

Met vriendelijke groet,

Rene