bijles Frans aangeboden

• Marieke Oomen

Bijles Frans aangeboden voor o.a. middelbare scholieren.

Ik studeer 3 jaar Frans aan de deeltijdopleiding Tilburg en wil graag middelbare scholieren helpen met het vak Frans,

zowel met leerproblemen als bv grammatica problemen.

Ik woon in Breda

• Pieter

Hoi Marieke,

Ik las op het internet dat jij les geeft in het frans, ik moet voor mijn werk de fransetaal beheersen. Echter heb ik er geen ervaring mee. Kan jij mij hiermee helpen, d.m.v. een of andere lesvorm aan te bieden?

Het liefst in een zo kort mogelijke tijd, bijvoorbeeld één of twee weken iedere dag.

Graag hoor ik wat jou idee, en methode hiervoor is.

Groeten,

Pieter

• Nicole Advani

Wij zijn erg geinteresseerd in bijles Frans voor onze zoon. Hij zit in de brugklas en we wonen in Breda.

Zou je ons kunnen bellen.

Tel `; 076-5426507

of

06 42806802

Nicole Advani

• Jeannette Verschuur

Beste,

Ik geef bijles Frans aan middelbare scholieren op middelbare scholen in Alphen aan den Rijn.

Ik heb nog enkele uren over dus mocht je behoefte hebben aan bijles Frans dan kunt u contact met mij opnemen.

Ik ben flexibel. Ik kan bij je thuis komen, je mag bij mij thuis komen of eventueel een andere locatie.

Ik vraag Eur 20,00 per uur bij u thuis of Eur 15,00 als u bij mij komt.

Ik heb een opleiding Frans aan de Alliance Francaise in Parijs, alwaar ik 4 jaar gewoond heb.

Tevens is mijn werk georienteerd op de Franse markt en heb ik contact met Franse klanten.

Hartelijke groet,

Jeannette

• StudentsPlus

Hoi Marieke,

jij hebt je in het verleden ook eens (aan-) gemeld om bijlessen via StudentsPlus te gaan geven. Momenteel zijn zowel onze vestiging in Breda als die in Tilburg sterk aan het groeien en hierdoor zijn we altijd op zoek naar geschikte bijlesgevers. Als jij nog beschikbaar bent en een leuke en flexibele bijbaan zoekt, neem dan even contact met ons op. Bellen kan tussen 8u30 en 19u00 op 070-2629 430 en mailen kan naar info@studentsplus.nl