Aangeboden: Bijles wiskunde en Natuurkunde in Nijmegen

• ig09

Ik ben een masterstudent (25) natuurkunde aan de universiteit. Ik bied bijles in:

Vakken: Wiskunde B en Natuurkunde

Niveau: vwo-havo-vmbo

Taal: Nederlands, Engels of Turks

Prijs: 12,50 euro per uur excl. reiskosten

Voor meer informatie mail gerust: ig09@live.nl

• willeke buijssen

Hallo

We zijn op zoek naar iemand die bijles kan geven aan onze zoon. Hij is net over van 4vwo naar 5vwo met 2 taken: een voor scheikunde en een voor natuurkunde. Voor natuurkunde kan het ook nog zijn dat hij een herkansing krijgt voor een SE.De school start weer op 7 september, op die dag moet hij ook de toetsen doen.

Graag willen wij dan dat hij ongeveer 2 weken van tevoren met bijles begint. Als het goed bevalt willen we er de rest van het schooljaar mee doorgaan.

Wij wonen in Groesbeek. Kun je iets vertellen over je ervaringen met bijlessen?

Graag je reactie.

Met vriendelijke groet

Willeke Buijssen

• Bijlesdocenten.nl

Wij zoeken bijlesdocenten: (oud-)docenten en ouderejaars studenten die bijles kunnen geven. Verschillende vakken, diverse niveaus, door heel Nederland. Misschien is dat ook iets voor jou.

Meld je aan op www.bijlesdocenten.nl en bepaal zelf je tarief en tijden waarop jij bijles geeft.

www.bijlesdocenten.nl

• sjaak van koolwijk

hallo voor onze zoon ben ik op zoek naar bijles in wis en natuurkunde\

kunt u ons helpen

bvd

sjaak van koolwijk

• StudentsPlus

Geachte heer Van Koolwijk, beste Sjaak,

Voor 1-op-1 bijles wiskunde en natuurkunde in de Nijmeegse regio, kijk vooral eens bij StudentsPlus Nijmegen! Al bijna 10 jaar koppelen wij universitaire studenten aan scholieren en de bijlessen zijn individueel en in veruit de meeste gevallen vinden ze bij u thuis plaats.

Op onze site zijn ook veel reacties van ouders en leerlingen te lezen, voor de beeldvorming. Uurtarieven rond de € 20.

Meer weten? Kijk vooral rond op www.studentsplus.nl, maar mailen kan natuurlijk ook, via info@studentsplus.nl of bellen op 070-2629430

Met vriendelijke groeten,

StudentsPlus Nijmegen

www.studentsplus.nl

info@studentsplus.nl