bijles rekenen gezocht

• Mariam

Hallo mijn dochter heeft moeite met rekenen en begrijpend lezen ik zoek iemand die bijles kan geven ,, ik wil het graag prive in mijn huis ik woon in Bussum als u het wilt kunt u deze nummer bellen huistelefoon : 035 - 707 42 07 Graag na de 6 uur 's avonds en overdag mobiel : 0631953415 .

email : mariam.mussa@hotmail.com.

• StudentsPlus

Beste Mariam,

StudentsPlus zet studenten in om bijlessen aan huis te verzorgen, dus waarschijnlijk kunnen wij ook op zeer korte termijn aangeven of wij in ons netwerk een geschikte student in (de buurt van) Bussum beschikbaar hebben.

Onze uurtarieven liggen zo rond de € 20,- en zijn afhankelijk van het benodigde aantal uren. Inmiddels heeft StudentsPlus al ruim 8 jaar ervaring en tegenwoordig ook steeds meer ouders van basisschoolleerlingen weten ons te vinden voor bijlessen.

Het snelste om concreet te weten wat wij voor jou en voor je dochter kunnen betekenen is om contact met ons op te nemen, via 070-2629430 (ma-vr 8u30-18u00) of per e-mail via info@studentsplus.nl

Onze website zal wellicht ook enige vragen kunnen beantwoorden; www.studentsplus.nl

Vriendelijke groeten,

StudentsPlus, hét bureau voor individuele bijlessen en huiswerkbegeleiding!

• stefra

hallo peter,

ben jij meester peter uit omgeving voorne putten?

gr Stefra

• fifi

>:D

• Winfried

Beste Marian,

Ik ben benieuwd of er inmiddels een oplossing is voor hetgeen u hebt beschreven.

Met vriendelijke groet.