gezocht: bijles engels VWO5/6 Den Bosch e.o.

• Jossc

Graag wil ik weten wie mogelijkheden heeft

voor een 5-VWO leerling die in de komende

1,5 jaar er nog veel voor moet doen om

het eindexamen Engels te halen. Hierbij gaat het om

het gehele vakgebied van zowel grammatica

tot en met tekstverklaring.

Graag reactie - nader contact

Met vriendelijke groet, Jos

• Kimberley

Beste Jos,

Ik ben een vierdejaars studente Engelse taal en cultuur aan de universiteit van Utrecht en woon in Den Bosch. Ik ben zelf op zoek naar een parttime bijbaantje voor gedurende circa 4,5 maand. Indien je nog iemand zoekt voor de bijles hoor ik graag wat je wensen etc zijn.

Met vriendelijke groet,

Kimberley

• Sam

Beste Jos,

Kijk aan http://sites.google.com/site/engelslesdenbosch/

en bel mij als u vragen heeft. Ik kan u referenties van andere studenten geven.

Vriendelijke Groet,

Sam

• maartje

beste jos,

Ik weet niet of je nog steeds op zoek bent naar iemand die je kan begeleiden in de engelse taal in al haar facetten. Maar goed, mocht je nog hulp zoeken, ik ben doctorandus in de engelse taal- en letterkunde, wonende te oss. kan je helpen als je naar oss toe komt.

laat maar wat weten op mijn mail adres: maartje_janssen1977@hotmail.com

mvg, drs. M. janssen

• StudentsPlus

Beste Jos,

als je nog zoekende bent naar bijles Engels aan huis, is StudentsPlus wellicht een perfecte optie voor je! 1-op-1 bijles, aan huis, gegeven door een universitaire student! Flexibiliteit ten top dus! Vraag voor de tarieven een gratis informatiepakket aan op StudentsPlus Bijlessen, hét bureau voor individuele bijles!

Met een database met ruim 17000 studenten, is continuiteit geen probleem!

Met vriendelijke groet,

StudentsPlus Nederland

• Bijlesnederland

Beste,

Ik zag dat u bijles zoekt!

Kijk eens op www.bijlesnederland.nl voor bijles vinden en geven bij jou in de buurt!

Maak gratis een account aan!

Groeten,

Bijlesnederland.nl

• Shahram

Hi dear Kimberley,

As you know I am Shahram I would like to study in Hogeschool van Amsterdam International program Fhysiotherapy and I need to have TOFEL examen with score 6.5. I hope maybe I can have bijles from you. If you have time I wil be really happy to get some les specially writing. I am also living in Den bosch and I think it wil be easy for you and for me.

I have two e-mail work and prive.

wrnow@live.nl is the beste contact e-mail.

Thanks,

Shahram