Bijles M&O en Economie Tilburg

• M. Gijsbertsen

Masterstudent Financial Management (22jr) biedt (ter voorbereiding op examens) bijles aan voor de vakken Management & Organisatie en het vak Economie 1 en 2.

Ervaring met VMBO, HAVO en VWO-leerlingen van 3e klas tot eindexamenklas.

Zelf ben ik afgestudeerd Bedrijfseconoom en heb relevante werkervaring bij een groot accountants- en advies kantoor opgedaan. Hierdoor ik de theorie makkelijk aan de praktijk kan koppelen, om zo de stof duidelijk en helder over te brengen.

Bijles wordt desgewenst bij u thuis gegeven, in de omgeving Tilburg. (Breda, 's Hertogenbosch, Eindhoven tegen kleine reisvergoeding)

Tijden zijn in overleg, met een voorkeur voor donderdag en vrijdag. U kunt mij via mail dagelijks bereiken.

Gr.

Michael Gijsbertsen

• Bosman

Geachte heer Gijsbertsen,

Heeft u eventueel nog tijd en wat zijn de kosten per uur? Het gaat om les in Den Bosch.

Mvg,

J.H. BosmanM. Gijsbertsen schreef:

>

> Masterstudent Financial Management (22jr) biedt (ter

> voorbereiding op examens) bijles aan voor de vakken

> Management & Organisatie en het vak Economie 1 en 2.

> Ervaring met VMBO, HAVO en VWO-leerlingen van 3e klas tot

> eindexamenklas.

>

> Zelf ben ik afgestudeerd Bedrijfseconoom en heb relevante

> werkervaring bij een groot accountants- en advies kantoor

> opgedaan. Hierdoor ik de theorie makkelijk aan de praktijk

> kan koppelen, om zo de stof duidelijk en helder over te

> brengen.

>

> Bijles wordt desgewenst bij u thuis gegeven, in de omgeving

> Tilburg. (Breda, 's Hertogenbosch, Eindhoven tegen kleine

> reisvergoeding)

>

> Tijden zijn in overleg, met een voorkeur voor donderdag en

> vrijdag. U kunt mij via mail dagelijks bereiken.

>

> Gr.

>

> Michael Gijsbertsen

• Michael Gijsbertsen

Beste heer Bosman,

Ik heb desgewenst deze week nog tijd. Ik vraag 12,50 per uur en een kleine benzine-compensatie van 10ct/km.

Mijn telefoonnummer is 06-48196226, voicemail luister ik regelmatig.

Gr.

Michael Gijsbertsen

• Rob van den Brink

Weledelgestelde heer Gijsbertsen,

Vroeger ben ik heel veel gepest en ben hierdoor wat onzeker van aard. Daarom zou ik graag voor de vakken economie 1 & 2, welke me heel moeilijk afgaan, bijles krijgen. Zodoende hoop ik dat deze vakken me beter afgaan en ik me zekerder voel op het gebied van opgedane kennis.

Graag verneem ik meer informatie aangaande de bijlessen.

Rob van den Brink

• Frans Lamers

Beste Michael,

Wij zijn op zoek naar iemand die onze dochter thuis bijles kan geven in economie.

Ze zit op 5 vwo.

We wonen in Kaatsheuvel.

Ik hoor graag van je.

• lisa soeter

goede middag,

het gaat op bijles m&o 4e klas havo.

ik zou graag willen weten wat u uren tarief is voor individuele bijles en voor bijles met 2 personen

groetjes lisa.

• StudentsPlus

Hoi Lisa,

mocht je er met de heer Gijbertsen om wat voor reden dan ook verder niet uitkomen, kijk dan zeker even op www.studentsplus.nl/bijles/tilburg/mo

Wij kunnen op zeer korte termijn een enthousiaste student voor je vinden, die bij jou thuis (of op school, op de universiteit, in de bieb) je komt helpen met de probleemstofen van M&O. Onze uurtarieven liggen zo rond de € 20,- en wij doen vooral individuele

(1-op-1) bijlessen. Voor meer informatie kun je altijd een gratis pakketje bij ons aanvragen via deze link maar mailen of bellen kan natuurlijk ook altijd; info@studentsplus.nl of 070-2629 430

Op onze site kun je ook al heel veel ervaringen van andere leerlingen lezen (o.a. ook in Tilburg), zodat je een beetje kunt zien wat anderen er van vinden!

Groetjes van StudentsPlus Tilburg