Wiskunde bijles gezocht Purmerend e.o.

• sandra

geeft u nog steeds bijlessen?

wiskunde , scheikunde en natuurkunde?

graag uw antwoord hierop.

gr

• sandra

wat zijn de kosten die hieraan verbonden zijn, en kom je thuis bijlessen geven? het is voor mijn dochter en wij wonen in purmerend.

gr

• Petra

Beste Julie,

Mijn zoon zit op het Jan van Egmond havo 5 en heeft op 28 november een herkansing over hoofdstuk 9 en 10 (normaal verdeling en kansberekening). Ik zoek iemand die hem de komende weekenden klaar kan stomen voor de herkansing, met name kansberekening is een aandachtspunt. Ook schat ik in dat het toepassen van de rekenmachine goed geoefend moet worden. Heb jij hier ervaring mee en zo ja heb je tijd en wat zijn de kosten?

Groet,

Petra

• Daphne

Ik ben opzoek naar iemand die wiskunde B bijles kan geven. Ik zit in 6 vwo en woon in Purmerend.

Vriendelijke groet,

Daphne

• StudentsPlus

Dag Daphne,

als je nog zoekende bent naar bijles wiskunde B bij jou thuis, kijk dan zeker op www.studentsplus.nl

Ook in Purmerend hebben wij een bestand van enthousiaste studentbegeleiders. Uurtarieven rond de € 20, afhankelijk van hoeveel uur je nodig denkt te hebben.

Meer weten? Als het 'Gratis Informatiepakket' aanvraagt via www.studentsplus.nl (blauwe button, bovenaan), krijg je direct meer informatie per e-mail, waaronder ons tarievenoverzicht. Ook bieden we je de mogelijkheid om je online in te schrijven (kosteloos), waarna wij speciaal voor jou een zoektocht kunnen starten.

Met vriendelijke groeten,

StudentsPlus Amsterdam

www.studentsplus.nl

info@studentsplus.nl

0900 55555 22 (15cpm)

• delano

bijles gezocht Purmerend in Wiskunde havo 4 niveau.