Bijles wiskunde/natuurkunde nodig?

• Anneke

Bijles wiskunde en natuurkunde in Delft en omgeving. Ik ben 4e jaars TU studente en wil middelbare scholieren helpen met deze 2 vakken.

• Dhr. Plomp

Hoi,

Geef je ook bijles/begeleiding in het Bouwkunde TU vak Kanstat (kansberekeing en statistiek)? Ik heb de toets op korte termijn en zoek iemand die mij kan helpen bij het leren aan de hand oefentoetsen.

• Marianne

Hallo Anneke,

Mijn zoon van 17 zit in zijn examen jaar van de HAVO. Gaat aardig maar wiskunde B is niet echt z'n sterkste vak. Zeg maar gerust echt niet zijn sterkste vak. Hij heeft nog al pech gehad in het vierde jaar doordat hij les heeft gehad van een leraar die ongetwijfeld heel kundig was maar het niet lukte om die kunde over te brengen. Mijn zoon geeft zelf aan dat hij achter loopt en het lukt hem niet om het bij te benen. Zou je hem bij kunnen spijkeren?

Groetjes,

Marianne

• Ruud Lussenburg

Hoi Anneke,

Ik ben op zoek naar bijles voor mijn dochter, ze zit gymnasium 4 en ze heeft moeite met natuurkunde. Kan jij me een mail sturen wat de mogelijkheden zijn.

Groeten Ruud

• Anneke

Beste Ruud,

Ik wil haar wel helpen met natuurkunde. Graag zal ik een keer haar boek willen zien, zodat ik weet wat ze allemaal moet weten en wat niet.

Is het mogelijk de bijles in Delft te geven?

Groetjes Anneke