begeleiding Engels in de omgeving Flevoland/Overijssel

• Maaike G.

Hallo!

Ik ben een student die als moedertaal de taal Engels heeft. Ik zou graag mijn diensten willen aanbieden als studiecoach Engels. Hiermee bedoel ik, oefenen in spreken (uitspraak, zinsopbouw en uitdrukkingen) maar ook oefenen van leesteksten (je eindexamen) en het voorbereiden van andere toetsen die je gaat krijgen. Verder zou ik ook willen begeleiden bij het huiswerk maken om eventuele vragen te kunnen beantwoorden. Ik ben woonachtig in Dronten, ik kan met het openbaar vervoer Lelystad, Emmeloord en Zwolle makkelijk bereiken. Kosten 6,50 per uur.

Met vriedenlijke groet,

Maaike

• Monique Klok

Hoi Maaike,

Wij wonen in Dronten. Mijn dochter wil heel graag engels leren, maar heeft veel moeite met de zinsopbouw en lastige werkwoorden. Ze zit in de brugklas.

Wil jij eens kijken of je haar wellicht 1 keer in de week kan helpen zodat het voor haar wat makkelijker wordt??

Mail me svp even en dan kunnen we wellicht een keertje afspreken om te kijken hoe je haar kan helpen.

Alvast bedankt.

Mvg

Monique

• Yvonne

Hallo Maaike,

Wij zijn op zoek naar een Engelstalige oppas bij ons thuis voor onze 2 jonge kinderen, zodat ze al spelenderwijs de Engelse taal oppakken. Tijdens de oppasuren (voor zover mogelijk) dus alleen engels spreken. Voor de maandag- of woensdagmiddag vanaf plm. 13.00 rot 17.00 uur. Lijkt je dit wat, mail me dan even.

Groet,

Yvonne

• gonny

Hallo Maaike

Ik wil mijn engels verbeteren.

Heb familie in het buitenland wonen en praat engels met ze.Maar ik

k vind het moeilijk om hele gesprekken met ze te voeren.

Misschien kun je mij helpen.

Zo ja, mail me dan even. Vriendelijke groet Gonny

• Jenny

Hallo Maaike,

Voor onze dochter van 15 zoeken wij iemand die haar bijles kan geven in het vak engels zij zit in 3 VWO de andere vakken gaan goed, behalve

Engels dit is van af het begin een probleem vooral de Grammatica.

Zij is vrij op vrijdagmiddag en haar opa en oma wonen bijna naast het busstation in Emmeloord, hier zouden de bijlessen wel plaats kunnen vinden.

Hoop z.s.m wat te horen.

vr. gr. Jenny

• Hubert Poppelhoven

BijlesNederland is een innovatief project dat er naar streeft om een ideale ontmoetingsplek te zijn voor zoekers en aanbieders van bijles.

Op BijlesNederland is het mogelijk als aanbieder een grote groep zoekers te bereiken, de markt voor bijles is enorm en via deze site kunt u op een heldere manier bijles aanbieden.

http://www.bijlesnederland.nl