Bijles wiskunde en/of natuurkunde in Haarlem en omgeving

• Rutger van Wijngaarden

Student aan de Technische Universiteit Delft geeft bijles aan leerlingen in de 1e, 2e of 3e klas van het VMBO, HAVO of VWO in Haarlem en omgeving.

Mijn naam is Rutger van Wijngaarden en ik ben eerstejaars student Industrieel Ontwerpen aan de Technische Universiteit in Delft. Ik heb al twee jaar ervaring in het geven van bijles in natuurkunde en wiskunde bij een huiswerkinstutuut. Nu ik zelf studeer geef ik ‘s avonds en in de weekenden bijles. De bijlessen kunnen op afspraak gegeven worden bij de leerlingen thuis en kunnen varieren van een enkele afspraak tot wekelijkse afspraken. Het tarief is €15 per uur.

Intresse? Mail mij op r.vanwijngaarden@student.tudelft.nl of bel 06-10666442

• D. Dekker

Hallo Rutger,

geef je nog steeds bijles in dit nieuwe schooljaar? Onze zoon uit drie HAvo zou extra les kunnen gebruiken.

alvast bedankt,

Dina Dekker

• D.said

Hello, Rutget van wijngaarden.

geef je nog bijlessen. ik wil VWO Staatexamen doen , als het goed is in deze jaar , ik heb voor opleiding gedaan in het land van herkoms .

Met vriendlijk Groete

Daahir

• D.said

Hello, Rutget van wijngaarden.

geef je nog bijlessen? ik wil VWO Staatexamen doen , als het goed is in deze jaar , ik heb voor opleiding gedaan in het land van herkoms . bedankt

Met vriendlijk Groete

Daahir

• BJK

Beste Dina,

Bent u nog steeds opzoek naar bijles voor uw zoon?

Met vriendelijke groeten

• Marieke

Hallo,

Onze zoon zit in de 3e klas van het VWO (mendel) en zijn cijfers van Wiskunde zijn dit jaar achteruit gegaan maar hij wil wel graag Wiskunde A in zijn pakket kiezen. Daarom zijn wij op zoek naar iemand die hem wat bijles kan geven om te kijken of dit mogelijk is.

Graag willen wij weten welke mogelijkheden u heeft en in welke buurt u woont. Wij wonen zelf in Haarlem Noord Planetenwijk.

• Jan

Ik beiles van Rutgert gekregen, nog lager dan eerst waaren mijn cijfers geworden

• Shaquira Brouwer

mijn dochter shaquira heeft problemen met wiskunde

en daar zij door wil studerenmedische kant, is een goede kennis

wiskunde noodzakelijk,graag hoor ik van u de mogelijkheden.

haar voorkeur gaat uit naar een vrouwelijke begeleiding.

ons tel nr. is 023-2024738

adres is prattenburg 89 haarlem

met vr. groet bianca bilkerdijk

• endjilla

Hello,

Mijn dochter heeft moeite met wiskunde D. Zij wil graag midische kant gaan studeren. Graag hoor ik van u de mogelijkheid.

De voorkur gaat naar vrouwelijke begeleiding

Met vriendelijke groeten,

Manjar