Wij willen graag huiswerkbegeleiding

• Steenbergen

Hey hallo,

Wil jij ons helpen met ons huiswerk???

Jongen van 12 jaar zit op de brugklas havo/vwo, en wil het extra goed doen en met jou hulp hoop ik dat te kunnen waarmaken.

Meisje van 8 jaar heeft moeite met rekenen en begrijpend lezen, heb extra hulp nodig.

Wie kan mijn lieve kinderen huiswerkbegeleiding geven, het liefst 2 keer per week.

Woon je in Rotterdam het liefst in Capelle a/d IJssel mail ons dan.

Groetjes….

• le cours

hallo,

ik heb een eigen praktijk in nieuwerkerk aan den ijssel en wellicht kan ik u helpen, u kunt mij bellen op telnr 0624760806.

vriendelijke groeten le cours

• Marco Liedekerken

Geachte heer/mevrouw Steenbergen,

Indien u nog steeds interesse heeft in het verkrijgen van studiebegeleiding dan hoor ik graag van u via mijn website. Ik woon niet zo ver van u vandaan.

Gegroet, Marco Liedekerken

Als afgestudeerd wiskundig econoom (VWO eindexamen cijfer wiskunde: 10) geeft ik professioneel studiebegeleiding en wiskunde bijles in Rotterdam. Veel ervaring in het individueel en in klasvorm onderwijzen (inclusief samenwerking met middelbare scholen).

Contact opnemen en extra informatie te vinden via: www.liedekerken.nl

Met vriendelijke groet, drs. Marco Liedekerken (P.S. indien u wenst kunt u mijn huidige leerlingen vragen hoe het is om door mij een succesvol studie/wiskunde jaar te hebben!)

Steenbergen schreef:

>

> Beste Marco Liedekerken,

>

> Mijn zoon van 12 jaar zit op de brugklas havo/vwo, hij heeft

> wat moeite met wiskunde.

> U zou mijn zoon erg blij kunnen maken om hem een tijdje les

> te kunnen geven totdat hij het goed onder de knie krijgt.

>

> Wij wonen in Capelle a/d IJssel (s'-Gravenland).

> Ik hoor graag van u.

>

> Met vriendelijke groet.Marco Liedekerken schreef:

> >

> > Afgestudeerd wiskundig econoom (VWO eindexamen cijfer

> > wiskunde: 10) geeft professioneel studiebegeleiding

> > (individueel en in klasvorm) en wiskunde bijles in Rotterdam.

> >

> > Contact opnemen en extra informatie te vinden via:

> > www.liedekerken.nl

> >

> > Met vriendelijke groet, drs. Marco Liedekerken (P.S. indien u

> > wenst kunt u mijn huidige leerlingen vragen hoe het is om

> > door mij een succesvol studie/wiskunde jaar te hebben!)

• Jasmine

OOVK bied u leerondersteuning aan voor kinderen die een leerachterstand hebben, denk hierbij aan individuele achterstanden op het gebied van rekenen, taal, spelling. OOVK heeft goede ervaring met:

· kinderen die opgegroeid zijn in een allochtoons gezin

· kinderen met dyscalculie en dyslexie

· kinderen met AHDH en ADD

· kinderen met een ondergemiddelde en bovengemiddelde intelligentie.

OOVK is een hulpinstantie die ondersteuning bied aan kinderen. Elk kind krijgt een persoonlijke leraar of lerares tot zijn/haar beschikking. Besluit u om uw kind in te schrijven, dan volgt er een bepaald proces waarbij er stap voor stap door verschillende fases zal worden gegaan.

Fase 1: De aanmeldfase, er zal een gesprek komen met ouders en desbetreffende leerling. Dit gesprek zal ALTIJD met de hoofdbegeleidster plaatsvinden. Er zal worden gekeken naar de problemen die de ouders ondervinden. In de meeste gevallen zal in deze fase contact worden opgenomen met de school.

Fase 2: De onderzoeksfase, in deze fase heeft uw kind al een eigen persoonlijke ondersteuner toegewezen gekregen. U en uw kind maken kennis met deze ondersteuner. In de onderzoeksfase zal de hoofdbegeleidster wat testen afleggen met uw kind om de mogelijke problemen zelf waar te kunnen nemen.

Fase 3: De adviesfase, in deze fase zal de persoonlijke ondersteuner overleggen met de hoofdbegeleidster over de mogelijkheden die men ziet in het ondersteunen van uw kind. In deze fase zal in overleg met de ouders, leerkrachten en de hoofdbegeleidster een advies worden gegeven.

De gesprekken die voor deze fases nodig zijn, zullen in rekening worden gebracht onder de leskosten.

De leskosten bedragen €10,- per uur. Er word een éénmalige bijdrage gevraagd van €35,- voor boeken, schriften etc. De bijlessen worden in overleg bij de onderwijsondersteuner thuis gegeven of bij de leerlingen zelf (hierbij worden wel reiskosten in rekening gebracht).

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met:

Jasmine El Zamour

Onderwijsvoorkinderen@Live.nl

• Patricia S

Heeft uw dochter nog steeds moeite met rekenen?

Ik zou haar graag willen helpen. Ik ben zelf een pabo student en geef nu zelf les als stagiare aan groep 5. Leerlingen van 8/9/10 jaar.

Mocht ze nog hulp nodig hebben, dan hoor ik dit graag!

met vriendelijke groet,

Patricia.

• M. Klaassen

Geachte meneer, mevrouw,

Wegens bijles ben ik onder mijn email m.klaassen@gmx.net bereikbar.

Met vriendelijke groet

M. Klaassen

• hanneke

Geachte mevrouw/meneer,

ik las u advertentie en het spreekt me erg aan.

ik ben een meid van 20 jaar en volg de opleiding SPH, Ik loop op dit moment stage in Rotterdam Horizon jeugdzorg.

Ik heb in het verleden al huiswerkbegeleiding gegeven aan een jongen van 13 jaar met ADHD.

Dit ging erg goed.

Ik hoop van u te horen.

met vriendelijke groeten Hanneke Kraaijvanger