Als ervaren wiskundedocent ben ik een jaar geleden begonnen met het op video opnemen van lessen. Omdat ik dit thuis doe zijn er geen bijgeluiden en het enige dat in beeld komt is het whiteboard en ikzelf. Alle belangrijke en lastige onderwerpen komen aan de orde en worden in een rustig tempo begrijpelijk uitgelegd.

De videolessen zijn onderdeel van mijn PowerMath software die je op een PC kunt installeren. De lessen kunnen zo vaak bekeken worden als gewenst, stilgezet en “teruggespoeld” worden. Vrijwel iedere les wordt afgesloten met een aantal oefeningen die je eerst zelf kunt proberen en daarna de uitwerking bekijken. Er komen voortdurend nieuwe edities bij maar op dit moment zijn leverbaar:*HAVO4 wiskunde A

* HAVO4 wiskunde B

* HAVO5 wiskunde A (vanaf 13 oktober aanstaande)

* VWO4 wiskunde A en C

* VWO4 wiskunde B

Als je nu in de vijfde klas zit en wiskunde blijkt moeizaam te gaan dan is PowerMath voor de vierde klas ook interessant omdat daar de basis op staat voor de bovenbouw. Ook zesdeklassers VWO hebben baat bij deze editie omdat alle behandelde onderwerpen ook in het programma “oude stijl” zitten.

Alle edities lever ik als (dubbel) DVD en kosten slechts 35 euro inclusief BTW en verzendkosten! Daarmee ben ik zeer voordelig en bied ik vooral veel, namelijk al gauw 10 tot 15 uur beeldmateriaal!

PowerMath is de oplossing als

* het op school allemaal een beetje te snel gaat

* je voor het proefwerk nog even alles wilt herhalen

* als je na een vakantie alles vergeten bent

* je door ziekte lessen gemist hebt

* je ter voorbereiding op het examen de stof van de laatste paar jaar nog eens wilt bekijken

Kijk daarom vrijblijvend op mijn site: www.powermath.nl . Je vindt daar informatie zoals de behandelde onderwerpen, een demoles om te bekijken en je kunt daar natuurlijk een bestelling plaatsen.