gezocht bijles wiskunde B en economie examenjaar HAVO omgeving Baarn/Soest

• jennie klijn

Wie kan mijn dochter bijles geven in wiskunde B en economie , examenjaar Havo, omgeving Baarn/Soest.

• Docent wiskunde

Bent u nog steeds op zoek naar docent wiskunde.

• Docent wiskunde

Dag,

Bent u nog steeds op zoek naar docent wiskunde.

Groeten

• Pekuiiik

Ewaaaa jennie Alles nicely?

Ik geef die gekke bijles jewaittocch

Groetjes pake

• Bijlescoach.nl

Beste Jennie,

Wellicht kan onze website u verder helpen!

www.bijlescoach.nl

Met vriendelijke groet,

H.Wijnholds

info@bijlescoach.nl

• M. Caglayan

Wie kan mijn zoon bijles kunnen geven in wiskunde Mavo Baarn/Soest.

• StudentsPlus

Geachte M. Caglayan,

StudentsPlus kan op zeer korte termijn een zoektocht uitzetten in ons landelijke studentenbestand van inmiddels ruim 27.000 studenten, dus waarschijnlijk kunnen wij ook iemand voor wiskunde in de omgeving Baar/Soest vinden.

Onze uurtarieven liggen rond de € 20,- en zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur per maand. Eventuele reiskosten kunt u zelf onderling met de student be- en afspreken. Onze tarieven zijn vrij van BTW en wij werken zonder inschrijf- en/of administratiekosten.

Neem gerust een kijkje op onze website: www.studentsplus.nl of specifiek voor wiskunde in de omgeving Baar/Soest op deze pagina.

Het snelste is om even te bellen met ons, op maandag t/m vrijdag tussen 9u00-17u00 via 070-2629 430, daarbuiten via 0900-55555 22 (15cpm). Mailen kan altijd via info@studentsplus.nl

Vriendelijke groeten,

StudentsPlus, hét bureau voor individuele bijlessen en huiswerkbegeleiding!

• PHI Exact Leerlingbegeleiding

Praktijk PHI Exact Leerlingbegeleiding biedt reguliere bijlessen én speciale hulp bij rekenen en wiskunde in Utrecht.

Aan zowel basis- als middelbare scholieren. Neem gerust contact op voor het maken van een vrijblijvend oriënterend gesprek.

Kijk op www.phi-exact.nl

Met vriendelijke groet,

Mevr. Drs. F.C. Borghans

docent, remedial teacher en orthopedagoog

PHI Exact Leerlingbegeleiding