Ik (man, 27 jaar) ben recent afgestudeerd aan de faculteit Werktuigbouwkunde aan de Technische Universiteit Eindhoven en geef graag (bij-) les en/of begeleiding in exacte vakken zoals wiskunde en natuurkunde. Ervaring met het begeleiden van eerste- en tweedejaars studenten op universitair niveau.
Op het gebied van wiskunde heb ik uitgebreide kennis van hetgeen wordt gegeven op HAVO-, VWO- en HBO-niveau. Om het een en ander te noemen:
• Differentiaalrekening, dus afgeleiden, optimalisatie (maximalisatie- en minimalisatieproblemen) en overige gerelateerde problemen
• Integraalrekening, dus integreren van analytische functies t.b.v. het o.a. uitrekenen van oppervlakken en volumen (meervoudige integralen)
• Ruimtelijke meetkunde, dus trigonometrische functies voor het berekenen van hoeken en afstanden (sinus, cosinus, tangens, arcsinus, arccosinus, arctangens, sinushyperbolicus etc.)
• Kansrekening
• Wiskundige reeksen (HTS/WO)
• Complexe rekenkunde (HTS/WO)
Op het gebied van natuurkunde heb ik uitgebreide kennis van mechanica, zowel statica als dynamica. Naast middelbare scholieren, is er dus kennis en bereidheid om HTS’ers Werktuigbouwkunde/Bouwkunde/Vliegtuigbouwkunde bij te staan/te begeleiden. Wat betreft mechanica, noem ik een aantal punten:
• Krachten- en momentenevenwicht
• Vervorming van staaf- en balkconstructies (zgn. ‘vergeet-me-nietjes’)
• Continuum-mechanica, spannings- en vervorminstoestand, hoofdspanningen en hoofdrekken, materiaalgedrag (lineare en niet-lineare elasticiteitstheorie en plasticiteit), vector- en tensorrekening
• Uiteenlopende problemen op het gebied van kinematica (plaats, snelheid, versnelling) en dynamica (massa en kracht)
Ik ben beschikbaar voor de omgeving Eindhoven en (Zuid-) Limburg. Overige locaties zijn eventueel bespreekbaar. De tijden zijn uiteraard ook bespreekbaar. Beschikbaar ’s avonds en weekend.
Het tarief is 15 euro per uur per persoon. Voor twee personen bedraagt het tarief 20 euro per uur.
Afronding van mijn studie is gebeurd met bovengemiddeld resultaat, uiteraard aantoonbaar.
Mocht u of uw kind extra hulp nodig hebben op het gebied van wiskunde/natuurkunde, neem dan gerust contact op:
Naam: Adnan
Tel. Nr.: 06 439 86 411
Email: exactevakkenbijles@live.nl