Rotterdam-Middelland, gevraagd huiswerkbegeleiding

• Saskia

Voor 2e VWO TTO, in Rotterdam-Middelland, bij ons thuis, 2 a 3 dagen per week.

• Marco Liedekerken

Hoi Saskia,

Ik geef bijles wiskunde en ben kwalitatief uitzonderlijk (op www.liedekerken.nl meer informatie hierover). Ook doe ik elke week aan naschoolse studiebegeleiding (alle vakken) in klasvom. Als je interesse hebt dan kun je me een email sturen en kunnen we een en ander bespreken.

Met vriendelijke groet, Marco Liedekerken

• Saskia

Hallo Marco,

Dat klinkt veelbelovend….. kwalitatief uitzonderlijk. Ik heb je www bekeken. Heb je een instituut gestart met een KvK-inschrijving of werk je “vanuit de huiskamer”?

Geef je elke dag naschoolse studiebegeleiding en waar en op welke tijden doe je dat? Wij zoeken op 2 a 3 dagen per week, na schooltijd (en die varieert) en niet in de avonden, iemand die mijn dochter begeleidt bij het huiswerk maken (geen bijles, maar wel helpen plannen, overhoren en het gezellig maken).

Ik ben benieuwd, hartelijke groet,

Saskia

• Marco Liedekerken

Hoi Saskia,

Als je via het contact formulier op mijn website contact met mij opneemt en daarbij je email adres vermeld dan stuur ik je een email via dat adres terug met de antwoorden op je vragen en mijn telefoonnummer erbij, zodat we elkaar kunnen spreken hierover.

Gr. Marco

• Saskia

Hallo Marco,

Ik ben al geruime tijd bezig om via je site contact met je te krijgen door het invullen van het contactformulier. Maar er zit een fout in je site of bij je server.

Server Error in ‘/’ Application.

——————————————————————————–

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server.

Succes,

Saskia

• Marco Liedekerken

Hoi Saskia,

Excuus voor het ongemak (en bedankt voor de tip). Je kunt me rechtstreeks emailen via het email adres dat opgegeven is hier als je op mijn naam klikt.

Ik hoor graag van je, Marco

• B Sensoy

HOi

IK heb twee zonen oudste is 11 en 2 is 7 en zou graag tegen betaling iemand willen hebben die mijn beide zonen les kan geven i.v.m. taal reken,spelling.

mijn email adres is serdar_surmene@hotmail.com