huiswerk thuis

• bambi

hallo allemaal

ik ben op zoek voor mijn zoontje die in groep 8 zit van speciaal basisonderwijs naar rekenwerkjes en taal opdrachten zodat ik hem thuis wat kan helpen .

hij heeft het nivo van een kind dat op een normale school in groep 4 a 5 zit .

weet iemand waar ik op internet iets kan vinden en kan printen zodat ik hem thuis kan helpen.

mvg bambi

• marie-jose

hallo,

ik geef huiswerkbegeleiding en bijlessen en woon in capelle aan den ijssel, misschien kan ik iets voor u en uw zoontje betekenen?? Waar woont u???

vriendelijke groeten marie-jose

• bambi

hallo

dat zal helaas niet gaan ik woon in enschede, maar toch erg bedankt .

misschien heeft y enig idee waar ik op internet iets kan vinden zodat ik mijn zoon thuis zelf kan helpen dan hoor ik dit graag .

mvg bambi

• marie-jose

hallo,

nee dat is inderdaad wel erg ver weg…maar heeft de school waar uw kind op zit geen extra materiaal waar u met hem mee aan de slag zou kunnen???De meeste scholen hebben vaak wel remedierend werk, op het internet staan wel vaak rekenspelletjes die u met u kind zou kunnen doen, en vaak heb je ook leuke puzzelboekjes die je bij de boehandel kan kopen met leuke en leerzame opdrachten.

hoop u voldoende te hebben geinformeerd en veel succes

vriendelijke groeten marie-jose

• marloes

hoi voor mijn dochter was ikook opzoek.

gevonden; sommen intoetsen bij google dan krijg je een leuke site met rekenen erbij en eraf sommen.

+ rekenweb.: dit wordt ook gebruikt voor scholen.

hoop dat je hier vind wat je zoekt.

groetjes marloes

• mattanja Nuhaan

Hallo Marie -Jose,

Ik lees dat jij huiswerkbegeleiding geeft in Capelle aan de ijssel.

Geef je dit thuis?

Ik ben een beetje aan het voor-onderzoeken voor mijn zoon, die volgend jaar naar het VWO gaat.

Voor hem is huiswerk thuis maken, niet zo'n handige optie omdat hij erg afgeleid wordt..

Kun jij mij iets meer vertellen over hoe het werkt??? En wat jij doet???

GRoet mattanja

• Bijlescoach.nl

Geachte heer/mevrouw,

Graag zouden wij van Bijlescoach.nl uw hierbij helpen. Bezoek onze site www.Bijlescoach.nlBijles zoeken of Bijles geven

Met vriendelijke groet,

Team Bijlescoach.nl

Rick Fokkens