gezocht ,bijles groep 4 friesland omstreken

• a dijkstra

hallo ik zoek iemand die mijn dochter kan helpen met bijles rekenen en taal eventueel,mijn dochter heeft er veel moeite mee ,mede door weinig zelf vertrouwen,

ze kan het wel, maar opeen of ander manier ,vergeet ze het weer ,of durft ze niet goed voor haar zelf op te komen en wat ze echt wel kan,er is heel veel wisseling in juffen geweest zo veel ,dat ik de tel kwijt ben! dat begon al in begin van groep 2 ,ze bleef zitten ondanks heel goed rapport,reden ze was te speels?? heeft groep 2 helemaal over gedaan! zit nu in groep 3 zie niet veel verbetering?haar zelf vertrouwen is nog meer om laag gegaan hier door!ze gaat nu door naar groep 4 ,terwijl ze veel moeite heeft rekenen stof,als juf er bij gaat zitten gaat het goed,juf zit er alleen bij en zegt verder niets ,als ze weg gaat gaat het fout,

denk dat het faalangst is ,wie o wie kan mijn dochter helpen,ik zie problemen straks in groep 4? school denkt daar anders over ,zegt je dochter kan het het doet het goed, maar ik zie dat nu niet in haar rapport ,dat het zo goed gaat?ze is van goed naar matig tot voldoende gegaan ,terwijl ze alles op goed had staan,moet ik mij nu zorgen gaan maken ???of niet zou fijn vinden ze makkelijker haar sommen kan maken ,hoeft geen super leerling te worden,maar wel dat ze mee kan komen met alle andere klas genootjes,ze is de enige maan kind in de klas alle kinderen zijn al zon kind,ik merk dat ze dit heel vervelend vindt ,??

• v d hof

Graag zou ik wat van U willen horen