Bijles Engels

• Sylvia van Amerongen

Beste allemaal,

Begin dit jaar heb ik de master opleiding (business) engels afgerond. Daarna ben ik begonnen met het geven van bijles engels. Dit bevalt zo goed dat ik dit graag wil gaan uitbreiden.

Ik kan op elk niveau bijles geven dus daar zit geen beperking aan voor u. Vervoer is geen probleem, dus als u het liefst thuis (bij)les krijgt is dat geen enkel probleem. Eerste kennismaking is gratis

Het liefst werk ik in de omgeving Nieuwegein, Ijsselstein, Houten en Utrecht.

Mocht u interesse hebben dan verneem ik dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Sylvia van Amerongen

Sylvia783@hotmail.com

• jolanda

goedenmiddag,

Mijn dochter is begin september begonnen met een nieuwe opleiding en het meest gebeurt daar in het engels aangezien zij erg slecht is in deze taal wilde ik informeren bij U wat de mogelijkheden zijn.

Graag wil ik wat informatie van U.

vriendelijk groet jolanda van klarenbosch

• Stella kraan

Hallo,

Ook mijn dochter heeft problemen met Engels. Graag wil ik weten wat de mogelijkheden zijn, om haar op weg te helpen. Het liefst wil ik komende herfstvakantie een flink aantal uren bijles voor regelen. Is dat mogelijk?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Stella Kraan

• R. de Kruyf

Goedendag,

Is het aanbod van de bijles nog actueel?

Wat zijn de kosten?

Kan het ook in Benschop?

In deze gaat het om mijn dochter van 14 op VWO niveau.

Erg leergierig, alle vakken gaan goed tot zeer goed op engels na.

In afwachting vaan uw reactie,

René de Kruyf

• Selda

Hierbij wil ik uw mededelen dat ik een MBO leerling ben van het laatste jaar.. Ik heb moeite met Engels en daarvoor wil ik een bijles volgen.. Kunt u mij daarover meer informatie geven..

Alvast bedankt.

Ik hoop dat ik uw hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet;

Selda Kumcu

• ayse bilgic

Seldacim,

Ingilizce yardima ihtiyacin oldugunu soylemissin. Nerde oturdugunu simdilik bilmiyorum ama, eger Rotterdam feijenoord bolgesinde oturuyorsan, Kocatepe camiinde ozel ingilizce dersleri vermekteyim.

Ingilizce ogretmenligi son sinifm, senin gibi vmbo ve mbo ogrencilerine cok uygun fiyatlarda ozel birebir ders veriyorum.

Bu konuyu gorusmek istersen, beni bu numaradan arayabilirsin yada mail atabilirsin.

Gorusmek uzre, ayse bilgic

mubaise@hotmail.com

0651085978

• antoinette peek

Sylvia van Amerongen Schreef:

——————————————————-

> Beste allemaal,

>

> Begin dit jaar heb ik de master opleiding

> (business) engels afgerond. Daarna ben ik begonnen

> met het geven van bijles engels. Dit bevalt zo

> goed dat ik dit graag wil gaan uitbreiden.

>

> Ik kan op elk niveau bijles geven dus daar zit

> geen beperking aan voor u. Vervoer is geen

> probleem, dus als u het liefst thuis (bij)les

> krijgt is dat geen enkel probleem. Eerste

> kennismaking is gratis

>

> Het liefst werk ik in de omgeving Nieuwegein,

> Ijsselstein, Houten en Utrecht.

>

>

> Mocht u interesse hebben dan verneem ik dat graag

> van u.

>

> Met vriendelijke groet,

>

> Sylvia van Amerongen

> Sylvia783@hotmail.com

• Gabrielle Thijssen

Ik doe momenteel directiesecretaresse Schoevers en heb een herkansing voor engels in december a.s

Het betreft engels grammatica en een brief.

Is het mogelijk bijles bij u.

m vr gr

Gabrielle Thijssen

• StudentsPlus

Beste Gabrielle,

Bij StudentsPlus kun je ook terecht voor hulp met Engelse grammatica en het schrijven van een brief! Wij kunnen - afhankelijk van jouw woonplaats - snel op zoek naar een student, die jou kan helpen en met wie je zelf de concrete afspraken kunt maken. Zo kun je zelf de tijden bepalen en de dagen waarop jij hulp wilt, maar ook de frequentie kun je zelf bepalen.

Onze tarieven vind je hier, je krijgt dan verdere informatie direct in je mailbox.

Je kunt ook altijd even contact met ons opnemen via 0900-555 55 22 (15cpm) of tijdens kantooruren via 070-2629 430. Mailen kan altijd via info@studentsplus.nl

Vriendelijke groeten,

StudentsPlus Nederland, hét bureau voor individuele bijlessen en huiswerkbegeleiding!