wiskunde- en/of economiebijles

• Jacques Reniers

Ik vind het erg leuk om wiskunde- en/of economiebijles te geven (heb TU technische bedrijfskunde als achtergrond). Omdat ik het als een hobby zie, kan het tegen een redelijk tarief. Zelfs no cure-no pay!

Wel liefst in de omgeving Delft/Pijnacker-Nootdorp. Tijden, plaats etc. nader af te spreken.

Jacques Reniers

• jacques reniers

Ja hoor, ik heb wel interesse. Kan op korte termijn; maandag of dinsdag ikomt mij het beste uit; maar niet altijd ivm vergaderingen. Dan kan ik meestal wel naar zondagavond uitwijken.

Overigens hebben jullie blijkbaar een hele slimme dochter, als ze op haar dertiende al in 3 VWO zit.

Mvrgr. Jacques Reniers

Manda schreef:

>

> Beste Jacques,

>

> Voor onze dochter (13 jaar, 3vwo) zijn wij op zoek naar

> iemand die haar op korte termijn 1x per week bij ons thuis

> kan helpen met Wiskunde. Wij wonen in Voorburg, vlakbij het

> station L'dam-Voorburg van de Randstad Rail. Graag verneem ik

> of jij interesse hebt.

>

> Groet,

> Manda van Willigenburg

• jacques reniers

Beste Manda,

Je hebt nog niet gereageerd; wellicht omdat ik geen telefoonnummer(s) gegeven heb. Die zijn: privé vaste lijn 015-2618063 privé mobiel nummer 06-26875155.

Woon zelf overigens in Delfgauw (Emerald).

De afstand is natuurlijk geen bezwaar.

Mvrgr. Jacques Reniers

• Manda van Willigenburg

Beste Jacques,

Excuses voor de late reactie. Ik was nog niet bekend met de werkwijze van ‘prikbord’ en verwachtte dat de reacties per e-mail zouden komen…… Ik zag vanavond pas dat het anders werkt. Hartelijk dank voor je reacties. Inmiddels hebben wij iemand gevonden die onze dochter bijles wiskunde geeft. Mocht blijken dat dit toch niet werkt, dan zal ik je zeker benaderen!

Groet,

Manda van Willigenburg