Bijles gezocht in Purmerend

• Laura Rohner

Voor mijn dochter van 10 zoek ik iemand die haar bijles in rekenen kan geven.

Zij zit in groep 7 en heeft behoorlijke problemen.

• Marije

Ik weet niet of u inmiddels iemand gevonden heeft, zo niet dan kan ik wellicht hulp bieden. Ik ben leerkacht basisonderwijs en orthopedagoog. Ik woon in Womerveer.

Marije

• Paulies Beck

Geachte mevrouw Rohner,

Langs deze weg reageer ik op uw verzoek tot hulp voor uw dochter. Mijn naam is Paulies Beck en ik ben remedial Teacher. Dat houdt in dat ik leerlingen van het basisonderwijs, maar ook van het middelbaar onderwijs ondersteuning bied op het gebied van taal en rekenen. Indien noodzakelijk kan ik ook onderzoek doen naar de oorzaken van het achterlopen op het gebied van taal of rekenen en inzichtelijk maken hoeveel maanden uw dochter achter loopt met rekenen ten opzichte van haar leeftijdgenoten in groep 7.

Voor aanvullende informatie kunt u kijken op mijn website www.rtwaterland.nl Ik ben de enige door de landelijke beroepenvereniging erkende Remedial Teacher in Waterland. Zij hebben een gedragscode voor remedial Teachers en bewaken de kwaliteit van Remedial Teachers.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u contact opnemen met 0299 - 77 10 70 of mobiel op nummer 06 - 290 45 129.

Met vriendelijke groet,

Paulies Beck