Huiswerk begeleiding/bijles basisonderwijs aangeboden

  • Mieke

    Ik ben een tweedejaars pabo-studente aan de IPABO te Amsterdam. Ik wil graag kinderen helpen bij het maken hun huiswerk of hen bijles geven in de diverse vakken die worden aangeboden in het basisonderwijs. Het liefst in de omgeving van De Rijp of Purmerend. U kunt mij mailen indien u interesse heeft. k.n.o.t

    Vriendelijke groet,

    Mieke Kemper

  • Laura Rohner

    Beste Mieke,

    Ik heb jouw advertentie gevonden op het internet en ben voor mijn dochter van 10 jaar op zoek naar iemand die haar kan helpen met rekenen.

    Zij zit nog op de basisschool in groep 7 en scored heel erg slecht op reken gebied.

    Wij zijn woonachtig in Purmerend.

    Je kan mij e-mailen lrohner@xs4all.nl of bellen op 0646171510.

    Bij voorbaat mijn dank voor je reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Laura Röhner

  • ramona

    Hallo Mieke,

    Ik heb een zoontje van 7 jr (7-8-2000). Hij gaat nu naar groep 5 op de montessori. Hij is gestest op hoogbegaafdheid en is bovengemiddeld. Met lezen (avi uit) is hij klaar. Maar het probleem is het rekenen. Moeilijke opgaves begrijpt hij vaak beter dan makkelijke en soms ziet hij het verband niet van bepaalde rekenopdrachten. Ik zou graag (aangezien tegenwoordig de school geen tijd heeft) hem wat bijles in rekenen (hij vind dit eigenlijk ook zijn interesse niet waard) willen laten geven in het aankomende jaar (augustus 2008) zodat alles beter zal gaan verlopen met rekenen. Hij weet het vaak ook wel maar vind rekenen niet leuk en stom. Ik hoor het graag van u waarvoor vast dank en wat evt. de kosten zijn van uw diensten. Met vr. gr. RamonaMieke schreef:

    >

    > Ik ben een tweedejaars pabo-studente aan de IPABO te

    > Amsterdam. Ik wil graag kinderen helpen bij het maken hun

    > huiswerk of hen bijles geven in de diverse vakken die worden

    > aangeboden in het basisonderwijs. Het liefst in de omgeving

    > van De Rijp of Purmerend. U kunt mij mailen indien u

    > interesse heeft. k.n.o.t

    >

    > Vriendelijke groet,

    >

    > Mieke Kemper

  • Marieke Bronk

    Dag Mieke,

    Wij zoeken voor onze dochter van 9 jaar een gemotiveerde bijlesser die haar wil helpen met rekenen.

    Ben jij nog steeds beschikbaar of weet je misschien een mede-Pabo student die interesse heeft? Wij wonen in de omgeving van de Aker (Amsterdam).

    Met vriendelijke groet,

    Marieke Bronk

  • Bijlescoach.nl

    Beste Mieke,

    Graag zouden wij met u in contact komen omtrent het geven van bijlessen.

    www.bijlescoach.nl

    Met vriendelijke groet,

    H.Wijnholds

    info@bijlescoach.nl