De Analyze is een praktijk voor Remedial Teaching. Dit is extra ondersteuning voor kinderen die dyslectisch zijn of die leer/gedrag of ontwikkelingsproblemen hebben. Lezen, spellen, rekenen of schrijven, ook als dat probleem wordt veroorzaakt door een motorische of verstandelijke beperking kunt u bij mij terecht. Ik ga na welke problemen uw kind heeft en maakt een handelingsplan. Vervolgens werk ik samen met uw kind stap voor stap aan de punten die in het plan staan.

Heeft uw kind moeite op de basisschool? Dan kan dit verholpen worden met extra ondersteuning !!! Als Remedial Teacher heb ik ervaring met individuele begeleiding , maar ook in het lesgeven aan basisschoolkinderen met verschillende leerproblemen. Tevens heb ik ervaring met het speciaal onderwijs. Zelf heb ik een nieuw leerprogramma opgezet voor kinderen. Ik heb een praktijk aan huis. De dagen en tijdstippen zijn te overleggen. Voor meer informatie kunt u mij bellen op 0649939907. Ik woon in de buurt Schollevaar “Capelle a/d IJssel”. U betaalt per consult

www.deanalyze.nl

vr gr Sara Albertoe