GEZOCHT
Bijles wiskund b klas 6 VWO
Ik ben voor mijn zoon klas 6 vwo op zoek naar iemand die hem wil helpen met wiskunde b1+2. Op school wordt Getal en Ruimte gebruikt.Wij wonen in Woensdrecht, dus graag omgeving Bergen op Zoom.
Ben nog steeds op zoek naar iemand die wil helpen met de wiskunde van mijn zoon. Hij zit in de zesde klas van het gymnasium en moet dus dit jaar eindexamen doen. Op school gebruiken ze de methode Getal en Ruimte. Het betreft een Natuur en Techniek profiel, dus met zowel Wiskunde b1 als b2.
Met vriendelijke groet
Klaske Bakker-Manger
Mijn man, wiskundige, gepensioneerd, heeft al heel wat jonge mensen op allerlei niveaux (zowel middelbaar onderwijs als universitair) niet alleen aanzienlijk geholpen met de exacte vakken, maar ze ook geinspireerd door te laten zien hoe leuk en interessant het kan zijn!
Maar waar woont U? Hij rekent 25 euro voor een les van meestal vijf kwartier, eerste kennismakingsles altijd gratis. Meestal vrij snel resultaat.
K. Boonstra
Castricum tel: 0251 655307
klaske bakker-manger schreef:
>
> Ben nog steeds op zoek naar iemand die wil helpen met de
> wiskunde van mijn zoon. Hij zit in de zesde klas van het
> gymnasium en moet dus dit jaar eindexamen doen. Op school
> gebruiken ze de methode Getal en Ruimte. Het betreft een
> Natuur en Techniek profiel, dus met zowel Wiskunde b1 als b2.
> Met vriendelijke groet
> Klaske Bakker-Manger
Ik lees dat u op zoekt bent naar bijlessen wiskunde. Als ervaren wiskundedocent van het Mencia de Mendoza Lyceum in Breda heb ik alle belangrijke wiskundelessen opgenomen op video per schooljaar. Er zijn geen bijgeluiden want ik neem de lessen thuis op voor een whiteboard, en alleen het bord en ikzelf komen in beeld. Dit is ideaal als het op school allemaal een beetje te snel gaat, er lessen gemist zijn of een proefwerk goed voorbereid moet worden. Deze videolessen bied ik aan als software en dat heet PowerMath. De lessen kunnen zo vaak bekeken worden als gewenst, stilgezet of “teruggespoeld” worden. Vrijwel elke les wordt daarnaast afgesloten met oefeningen, die eerst zelf geprobeerd kunnen worden en waarna de uitwerking volgt.
Voor een bedrag van slechts (eenmalig!) 35 euro inclusief BTW en verzendkosten ontvangt u minimaal 10 tot 15 uur beeldmateriaal op een dubbel-DVD. Dit vormt dus een zeer voordelig alternatief voor gewone bijles.
Voor uitgebreide informatie, een demonstratieles en bestelinformatie kunt u terecht op mijn site www.powermath.nl .
Vriendelijke groeten,
Emile de Vlieger
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?