bijles groep 5

• Eveline Brink

Hallo,

Ik ben Eveline en ik ben op zoek naar kinderen (groep 4/5/6) die moeite hebben met rekenen in de omgeving Eindhoven..

Ik wil namelijk heel graag bijles geven om hun situatie beter te begrijpen voor mijn afstudeer project.

Ik studeer Industrial Design (master) en begin in januari 2010 met een project om kinderen te helpen met hun reken achterstand.

Daarvoor wil ik graag kinderen bijles geven om daarmee nog meer inzicht te krijgen voor mijn project.

Ik heb ervaring met reken en wiskunde bijles geven en ik heb de didactiek van rekenen onder de knie.

Mocht iemand mij kunnen helpen, dan hoor ik het graag,

Groetjes Eveline..

• ozkan

hoi ik ben op zoek naar iemand die reken bijles kan geven voor mijn dochter en hius wek begleiding woont in hoofddorp

• StudentsPlus

Beste Ozkan,

StudentsPlus is de grootste, landelijk opererende bijlesorganisatie van Nederland! Al ruim 7 jaar verzorgen wij individuele, vakinhoudelijke bijlessen en huiswerkbegeleiding, vanuit het concept aan huis! Ook voor leerlingen in het basisonderwijs is ons concept en onze organisatie van toegevoegde waarde geweest, met name door de snelheid en de flexibiliteit van onze dienstverlening! Doordat wij universitaire studenten inzetten voor de begeleiding, bestaat een hoge mate van flexibiliteit. Onze bijlesgevers vinden het vooral erg leuk om leerlingen te helpen bij de vakken rekenen, nederlands en engels, maar ook met algemene begeleiding.

Tarieven liggen rond de € 20,- p/u (all-in!), dus geen reis-, inschrijf- of administratiekosten! Kijk voor meer informatie op onze website www.studentsplus.nl waar ook een gratis informatiepakket aangevraagd kan worden!

StudentsPlus is telefonisch bereikbaar via 0900 555 55 22 (15c/pm) en per email via info@studentsplus.nl

• Zadah

Godendag,

Ik zoek een studente dame of een dame die les zou geven in het gebid van:

Rekennen,spelling en schrijven greop 5.

Liefst bij ons thuis of anders andere plek.

Tel:0685413616

Zadah,

• StudentsPlus

Beste Zadah,

afhankelijk van waar jullie wonen, kan StudentsPlus je erg snel helpen! Kijk even op onze website, waar ook heel veel reacties te lezen zijn van ouders die al gebruik gemaakt hebben van onze mogelijkheden.

Onze uurtarieven liggen rond de € 20,-

De snelste manier om te beginnen met de bijlessen rekenen, spelling en schrijven op groep 5 niveau, is om te bellen met StudentsPlus, via 070-2629 430 of te mailen naar info@studentsplus.nl

Vriendelijke groet,

StudentsPlus, hét bureau voor individuele bijlessen.

www.studentsplus.nl

info@studentsplus.nl

070-2629430

• Linda

Hoi Zadah,

Kun je mij vertellen waar je woont? Misschien kan ik je dan wel helpen.

Met vriendelijk groet,

Linda.

• Linda

Hoi Zadah,

Kun je mij vertellen waar je woont? Misschien kan ik je dan wel helpen.

Met vriendelijk groet,

Linda.

• lalla

hallo,

kan iemanaad bijles geven voor mijn zoontje van 9 jaar. Hij heeft moeite met begrijpend lezen

geraag in Nieuw-Vennep of Hoofddorp

• la

X( lelijk mooi uuuhhh

• Natasja

Goedendag,

Ik zoek (aan huis) voor mijn dochter van 8 jaar die na de schoolvakantie naar groep 5 gaat, iemand die het leuk lijkt om bijles te geven op het gebied van lezen, begrijpend lezen en schrijven.

Wat geen pré is maar wel misschien leuk om erbij te doen is rekenen!

Daarnaast heb ik ook nog een dochtertje van 5 jaar die na de schoolvakantie naar groep 3 gaat!

Wij wonen in de omgeving Sleeuwijk N.B.

Groetjes Natasja