Wiskundebijles Rotterdam aangeboden

• Mathijs Eefting

Beste lezer,

Zojuist toegelaten met een 9.0 voor Wiskunde A1,2 en B1 verzrog ik op aanvraag bijlessen Wiskunde in Rotterdam.

Interesse? Mailen kan naar mathijseefting@gmail.com

Groet,

Mathijs Eefting

• Michelle

Matthijs kan je iets meer over je achtergrond vertellen? Ik ben op zoek naar bijles wiskunde voor 6 gymnasium

groet Michelle

• Mathijs Eefting

Beste Michelle,

Ruim 25 jaar geleden ben ik geboren ik drenthe waar ik in 1995 aan het VWO ben begonnen. Vervolgens heb ik de opleiding Intern. Hospitality Management gedaan. Momenteel studeer ik voor het behalen van mijn master aan het RSM van de Erasmus Universiteit. Ik ben afgelopen augustus toegelaten met een 9.0 voor wiskunde A1, A2 en B1.

Onderwerpen als Algebra, Meetkunde, Goniometrie e.d. zijn voor mij dus geen vreemde. Binnenkort begin ik ook binnen de Erasmus met het verzorgen van bijles aan 1e jaars Wiskunde en Econometrie studenten.

Wellicht een optie als jij laat zien welke boeken je behandelt en voornl. welke hoofdstukken je tegenaan loopt.

Dan kan ik het beste een inschatting maken in hoeverre we wat voor elkaar kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Mathijs Eefting

• atia

waar wordt wiskundebijles gegeven en wat zijn de kosten

• Eefting

In Rotterdam, kan evt. op locatie waar jij wenst en je het meest op je gemak voelt.

Kosten zijn:

60 min.: 16 euro

90 min: 22,50 euro

120 min: 28 euro

Gr.

Je kan me ook direct mailen op mijn emailadres.

• Thea

Beste Mathijs,

Ik ben op zoek naar bijles wiskunde (liefst aan huis, omgeving Nieuw Terbregge) voor mijn dochter van 14 jaar, 2e klas Havo.

Graag hoor ik op welke tijdstippen dit mogelijk is en het tarief.

Mvrgr, Thea

• Bladi Pesoa

Hallo;

Ik zoek bijles wisk. en nat.k. voor postcode 3053 schiebroek . Z.s.m. mob: 0617340580.

groetjes;

Bladi Pesoa

• Osman

Hi Mathijs,

Ik heb me bij de Erasmus aangemeld voor de pre-master business administration maar ik moet eerst wiskunde A1,A2 doen voor dat ik toegelaen kan worden. Kun je mij vertellen wat de mogelijkehden zijn voor een passende bijless progromma?

Mv.g

Osman

• Bijlesdocenten.nl

Wij zoeken bijlesdocenten: (oud-)docenten en ouderejaars studenten die bijles kunnen geven. Verschillende vakken, diverse niveaus, door heel Nederland. Misschien is dat ook iets voor jou.

Meld je aan op www.bijlesdocenten.nl en bepaal zelf je tarief en tijden waarop jij bijles geeft.

www.bijlesdocenten.nl

• Eren Yusuf Ozdemir

ik zoek bijles voor wiskunde en natuurkunde, ik ben woonachtig in Schiedam