Bijles Deventer

• Erik Hofstee

Student met HAVO-diploma biedt bijlessen en huiswerkbegeleiding aan in de vakken: Nederlands, Duits, Wiskunde, Biologie, Scheikunde, Natuurkunde aan leerlingen van het voortgezet onderwijs onderbouw.

Regio Deventer.

Stuur een e-mail voor meer informatie.

• hayri

Hallo,

ik wil graag informatie over bijles.

Zou u me uw tel.nummer struen?

Mijn nummer is 0621244947

Met vriendelijke groet,

HayriErik Hofstee schreef:

>

> Student met HAVO-diploma biedt bijlessen en

> huiswerkbegeleiding aan in de vakken: Nederlands, Duits,

> Wiskunde, Biologie, Scheikunde, Natuurkunde aan leerlingen

> van het voortgezet onderwijs onderbouw.

>

> Regio Deventer.

>

> Stuur een e-mail voor meer informatie.

• andrea kamphuis

Hallo Erik,

Mijn zoon, Björn Achtereekte, zit in 4 VWO en heeft moeite met wiskunde. Hij wil bioloog worden en heeft dit vak dus nodig, maar loopt hierop aardig stuk op school. Kun jij hem helpen?

Je bent de 3e persoon die ik hiervoor benader, alleszit vol dus ik hoop dat jij nog plek hebt.

Graag hoor ik zsm van je!!!!

Hartelijke groeten,

Andrea Kamphuis

06 13 27 49 42

• StudentsPlus

Beste Andrea,

Bij StudentsPlus is er altijd ‘plek’, omdat wij uitgaan van het concept van bijles aan huis!

StudentsPlus is de grootste, landelijk opererende bijlesorganisatie van Nederland! Al ruim 7 jaar verzorgen wij individuele, vakinhoudelijke bijlessen en huiswerkbegeleiding, vanuit het concept aan huis! Doordat wij universitaire studenten inzetten voor de begeleiding, bestaat een hoge mate van flexibiliteit. Onze bijlesgevers vinden het erg leuk om leerlingen te helpen.

Tarieven liggen rond de € 20,- p/u (all-in!), dus geen reis-, inschrijf- of administratiekosten! Kijk voor meer informatie op onze website www.studentsplus.nl waar ook een gratis informatiepakket aangevraagd kan worden!

StudentsPlus is telefonisch bereikbaar via 0900 555 55 22 (15c/pm) en per email via info@studentsplus.nl