voor onze dochters 7 en 8 zoek ik iemand met ervaring die mijn 2 kinderen bijles kan geven voor lezen (leestempo probleem) en rekenen op het nivo van groep 3 en 4 van het basisonderwijs? wij wonen in capelle a/d IJssel.
m.v.g.
patricia
Beste Patricia Kamphuis,
Zojuist uw berichtje gelezen. Ik zie dat de datum al enige tijd geleden is.
Ik ga er dan ook vanuit dat u inmiddels iemand hebt gevonden.
Mocht dit niet zo zijn en heeft u voor volgend schooljaar iemand nodig, kijkt u dan op: www.praktijkderondetafel.nl.
Met vriendelijke groet,
Agnes de Coninck
beste,
Ik heb uw bericht gelezen op het prikbord. Ik heb de dezelfde probleem met mijn dochter van 7, als u destijds had. Zij kan het niveau op leesgebied niet aan. Probeer via een ander weg haar te helpen en heb onderstaande bericht geplaatst. Kunt u mij wellicht helpen aan iemand die u destijds heeft geholpen? Ik zou dat zeer op prijs stellen, alvast bedankt
Voor mijn dochter van 7, ben ik op zoek naar iemand die goede bijles kan geven mbt het lezen. Lezen gaat ondanks oefenen thuis moeizaam, althans volgens het niveau van haar school. Zij zit in groep 3. Onderzoek momenteel of er sprake kan zijn van een vorm dyslexie. Wie kan mijn dochter helpen haar schooljaar goed af te ronden en het niveau te behouden. Woon in Rotterdam, dus liefst in deze regio.
mvgr
R. manurat
06-30251333
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?