bijles wiskunde/nask

• de boer

Ik zie dat deze adertentie uit 2007 stamt. Geldt dit aanbod nog steeds?

vriendelijke groet

W. de Boer

058-2663503

• klaas luinstra

wij willen graag wat informatie over de mogelijkheid voor bijlessen wiskunde ( havo 4) zou u mij willen informeren?

groeten klaas

• StudentsPlus

Beste Klaas,

kijk voor individuele bijlessen Wiskunde aan huis, ook eens op www.studentsplus.nl Je kunt hier ook een gratis informatiepakket aanvragen, waarna wij op zoek zullen gaan in ons bestand van ruim 18000 potentiele bijlesgevers in heel Nederland! Tarieven tussen € 18,- en € 21,- per uur.

Als je vragen hebt, kun je ons altijd bereiken via 0900 - 555 55 22 (15 ct/m) of via info@studentsplus.nl

Met vriendelijke groeten,

StudentsPlus Nederland

• StudentsPlus

Geachte heer/mevrouw De Boer,

kijk voor individuele bijlessen Wiskunde, Natuurkunde of Scheikunde aan huis, ook eens op www.studentsplus.nl U kunt hier ook een gratis informatiepakket aanvragen, waarna wij op zoek zullen gaan in ons bestand van ruim 18000 potentiele bijlesgevers in heel Nederland! Tarieven tussen € 18,- en € 21,- per uur.

Als u vragen hebt, kunt u ons altijd bereiken via 0900 - 555 55 22 (15 ct/m) of via info@studentsplus.nl

Met vriendelijke groeten,

StudentsPlus Nederland

• N.J.Kamstra-Timmermans

Hallo meneer de Jong,

Wij zoeken met SPOED DEZE WEEK bijles voor onze zoon die a.s. vr. 11 dec. een wiskunde toets heeft.

Hij zou bijles krijgen maar deze zegt het wegens omstandigheden af.

Evt. zouden wij het hele school jaar op bijles hebben.

Graag hoor ik z.s.m. van u.

Met vriendelijke groet,

N.J.Kamstra-Timmermans

• eric

Voor mijn zoon die dit jaar eindexamen gymnasium doet en enige moeite heeft met wiskunde, zou ik graag individuele bijles voor hem willen zorgen zodat hij goed voorbereid het eindexamen kan doen.

Gezien het komende eindexamen, verneem ik graag zsm van u de mogelijkheden hiertoe en welke prijzen hierbij gelden.

Bij voorbaat dank.

Mvrgr

Eric

• eric

Voor mijn zoon die dit jaar eindexamen gymnasium doet, zou ik graag individuele bijles voor hem willen zorgen zodat hij goed voorbereid het eindexamen kan doen.

Gezien het komende eindexamen, verneem ik graag zsm van u de mogelijkheden hiertoe en welke prijzen hierbij gelden.

Bij voorbaat dank.

Mvrgr

Eric

• StudentsPlus

Beste Eric,

StudentsPlus is de grootste, landelijk opererende bijlesorganisatie van Nederland! Al ruim 7 jaar verzorgen wij individuele, vakinhoudelijke bijlessen en huiswerkbegeleiding, vanuit het concept aan huis! Voor veel leerlingen in het voortgezet onderwijs is ons concept en onze organisatie van toegevoegde waarde geweest, met name door de snelheid en de flexibiliteit van onze dienstverlening! Doordat wij universitaire studenten inzetten voor de begeleiding, bestaat een hoge mate van flexibiliteit.

Momenteel is ook de examentraining/-voorbereiding veelgevraagd, dus hierin kunnen wij ook voorzien!

Tarieven liggen rond de € 20,- p/u (all-in!), dus geen reis-, inschrijf- of administratiekosten! Kijk voor meer informatie op onze website www.studentsplus.nl waar ook een gratis informatiepakket aangevraagd kan worden!

StudentsPlus is telefonisch bereikbaar via 0900 555 55 22 (15c/pm) en per email via info@studentsplus.nl

http://www.studentsplus.nl/images/banner2.jpg

• J. de Vries

Beste H de Jong,

Wij zoeken voor onze zoon 5VWO iemand die hem bijles in wiskunde en eventueel scheikunde kan geven.

Wat zijn de mogelijkheden, we wonen in Dokkum.

graag een reactie.

Met vriendelijke groet,

J. de Vries

• Annelies

Meneer de Jong,

Graag wil ik informeren naar uw wiskunde/natuurkunde bijlessen.

Niveau VWO 6. Ik woon in Leeuwarden, en heb met spoed bijles nodig.

Met beide vakken heb ik vrij veel moeite. Mijn vraag is of u nog bijles geeft,

zo ja, wat de kosten zullen zijn (uurtarief bijv.)

Graag z.s.m. reactie.

Annelies