bijles wiskunde/nask

• H. de Jong

ervaren jonge docente wil in omgeving Leeuwarden e/o graag bijles geven in wiskunde en/of natuur/scheikunde. U kunt aangeven, welk niveau/studieboek en welk leerjaar bijles moet worden gegeven per mail. Ik zal dan zo spoedig mogelijk een reactie sturen.

• tineke

Goede middag,

Onze zoon op het vmbo 3 jaar. PJ> Nijlan.(metaal) Heeft veel moeite met wiskunde. Altijd al gehad. Hij “ziet”het niet.

Wij wonen 22 km van Leeuwarden vandaan.

Vr. gr Tineke

• suzanne

goede avond,

ik vroeg me af of uw zoon nog steeds opzoek is naar iemand die hem bijles kan geven.

Ik ben suzanne(19) en zit nu in het 2de jaar van mijn studie. Ik heb Havo gedaan met het profiel Natuur en Techniek met economietotaal en muziek

voor mijn wiskunde heb ik een 9.1 op mijn examen gehaald.

voor de rest heb ik al ervaring met het geven van bijles en waren de reacties positief hierop.

ik geef les bij mij thuis in leeuwarden

met vriendelijke groet

suzanne

ik hoop snel iets van u te horen, ook wanneer u mij niet meer kan gebruiken. misschien kent u nog anderen die mijn hulp kunnen gebruiken

• jappie

hallo

ik heb een dochter met problemen met wiskunde en scheikunde

misschien kan jij haar helpen

wanneer geef je bijles en wat is de prijs

vr gr

• ellen

H. de Jong Schreef:

——————————————————-

> ervaren jonge docente wil in omgeving Leeuwarden

> e/o graag bijles geven in wiskunde en/of

> natuur/scheikunde. U kunt aangeven, welk

> niveau/studieboek en welk leerjaar bijles moet

> worden gegeven per mail. Ik zal dan zo spoedig

> mogelijk een reactie sturen.

• ellen de rijke

Hallo,

Voor mijn dochter en evt. een klasgenoot zoek ik iemand die ze wekelijks een uurtje kan bijspijkeren met wiskunde. We wonen in Harlingen. De dames zitten in 2 atheneum.

ik hoor graag van u.

met vriendelijke groet,

ellen de rijke

• Linda Klunder

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die mij bijles kan geven in wiskunde en natuurkunde. Ik zit in het derde jaar gymnasium. Voor wiskunde gebruiken wij de boeken van getal en ruimte. Maar de naam van mijn natuurkundeboek weet ik niet want mijn boeken liggen nog in mijn kluisje. Ik zou ook graag willen weten hoe duur het is. al vast bedankt.

Linda Klunder

• Linda Klunder

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die mij bijles kan geven in wiskunde en natuurkunde. Ik zit in het derde jaar gymnasium. Voor wiskunde gebruiken wij de boeken van getal en ruimte. Maar de naam van mijn natuurkundeboek weet ik niet want mijn boeken liggen nog in mijn kluisje. Ik zou ook graag willen weten hoe duur het is. al vast bedankt.

Linda Klunder

• StudentsPlus

Beste Linda,

kijk voor individuele bijlessen Wiskunde en Natuurkunde aan huis, eens op www.studentsplus.nl Je kunt hier ook een gratis informatiepakket aanvragen, waarna wij op zoek zullen gaan in ons bestand van ruim 18000 potentiele bijlesgevers in heel Nederland! Tarieven tussen € 18,- en € 21,- per uur.

Als je vragen hebt, kun je ons altijd bereiken via 0900 - 555 55 22 (15 ct/m) of via info@studentsplus.nl

Met vriendelijke groeten,

StudentsPlus Nederland

• Linda Klunder

Hallo Ellen,

Zou jij contact met mij willen opnemen, ik zoek met name wiskunde bijles.

Groetjes Linda