Ik ben op zoek naar huiswerkbegeleiding voor mijn zoon die nu in Havo 2 zit. Ik zoek begeleiding aan huis voor in de avonduren. Betaling tegen een persoons gebonden budget.
Wie kan mij helpen.
Groet,
Mary
Beste Mary,
Per september begin ik met het verzorgen van bijles Wiskunde (alle onderwerpen).
Ikzelf ben afgestudeerd aan de opleiding Intern. Management met een gem. overall van een 8.03 en zojuist toegelaten met een 9.0 voor wiskunde aan de Rotterdam School of Management, Erasmus University. (Bewijs te leveren indien gewenst).
Prijsafspraken eventueel i.o.
Eventueel ook bijles voor Nederlands, Economie 1 en 2 e.a.
Met vriendelijke groet,
Mathijs Eefting
Beste Mary,
StudentsPlus biedt individuele huiswerkbegeleiding aan huis aan, voor leerlingen in het voortgezet onderwijs! In Rotterdam beschikken wij over een zeer uitgebreid netwerk van bijlesgevers. Wij koppelen gemiddeld tussen 10 minuten en 5 werkdagen, dus we zouden voor je dochter snel iemand kunnen vinden!
Kijk voor meer informatie op www.studentsplus.nl Je kunt hier ook een gratis informatiepakket aanvragen, waarna wij op zoek zullen gaan in ons bestand van ruim 25.000 potentiele bijlesgevers in heel Nederland! .
Als je vragen hebt, kun je ons altijd bereiken via 0900 - 555 55 22 (15 ct/m) of via info@studentsplus.nl
Met vriendelijke groeten,
StudentsPlus Nederland
http://www.studentsplus.nl/images/banner2.jpgMisschien kun je eens een kijkje nemen op www.bijlesnederland.nl .Bijles.. hier is het mogelijk een gratis advertentie te plaatsen waarop vele aanbieders kunnen reageren.
Zo vindt je makkelijk bijles, en het kost je geen cent!
Hoop dat je er wat aan hebt.
Joost
BijlesNederland
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?