Gezocht hulp lezen/schrijven kindje van 6

• mirjam

Beste studenten/docenten,

Is er iemand die onze dochter van 6, groep 3, bijles kan geven in lezen en schrijven? Zij is tussentijds doorgestroomd naar groep 3, maar kan nog niet alles wat de anderen kunnen en haar leerkracht laat haar een beetje aanmodderen. Bij te moeilijke dingen moet ze terug naar de kleuterklas. Om haar bij te spijkeren en zelfvertrouwen te geven zoeken we iemand die haar helpt. Omgeving Utrecht.

groet,

Moeder van meisje in groep 3.

• C.D. Beuink

Geachte mevrouw / Beste Mirjam

Hier een bericht / kopie (Marktnet/Marktplaza) van een PRIVATE TEACHER & COACH

Huiswerkbegeleiding in ‘t GOOI, AMSTERDAM, ALMERE en omstreken. Als 1 of meer van uw kinderen moeite heeft (hebben) met zijn of haar huiswerk in het VOORTGEZET ONDERWIJS, dan kan ik daarbij goed begeleiding bieden (je ’leren' leren). Ik heb hierin veel ervaring en kan helpen bij NEDERLANDS, ENGELS, FRANS, DUITS, AARDRIJKSKUNDE, BIOLOGIE, ECONOMIE, MAATSCHAPPIJLEER en GESCHIEDENIS.

Ook ben ik succesvol gebleken in het begeleiden van BASISSCHOOL-leerlingen met name bij de voorbereiding op de CITOtoets van groep 8. Het coachen / zelfvertrouwen geven aan leerlingen die dit niet of in mindere mate bezitten, is mij op het lijf geschreven.

Mijn clienten zijn veelal (de kinderen van) advocaten, notarissen, topmannen van het Nederlandse bedrijfsleven etc. Iedereen is echter welkom! Voor het beste leerresultaat kom ik altijd bij U thuis, zodat de leerling leert in een ideale situatie: in zijn of haar eigen leeromgeving. Hopende op een goede, toekomstige samenwerking, verblijf ik,

Hoogachtend,

C.D. Beuink.

mirjam schreef:

>

> Beste studenten/docenten,

> Is er iemand die onze dochter van 6, groep 3, bijles kan

> geven in lezen en schrijven? Zij is tussentijds doorgestroomd

> naar groep 3, maar kan nog niet alles wat de anderen kunnen

> en haar leerkracht laat haar een beetje aanmodderen. Bij te

> moeilijke dingen moet ze terug naar de kleuterklas. Om haar

> bij te spijkeren en zelfvertrouwen te geven zoeken we iemand

> die haar helpt. Omgeving Utrecht.

> groet,

> Moeder van meisje in groep 3.

• ouardia

geachte moeder ik heb zelf een kindje in groep drie en ik weet precies hoe u voelt dus mocht u nog niemand hebben gevonden dan zou ik u graag willen helpen en dan kan ik ze alllebij helpen mijn zoontje en je dochter ik woon in utrecht hoograven/lunetten maar ik wil graag bij mij thuis