thuis huiswerkbegeleiding gezocht

  • Annemiek

    Huiswerkbegeleider gezocht aan huis.

    Ben voor mijn dochter op zoek naar begeleiding bij het maken van huiswerk.

    Zij zit in groep 7.

    Dit betreft verschillende vakken zoals topografie werkstuk dictee enz..

  • SHE Studiebegeleiding Eemnes

    Beste Annemiek

    Het is handiger als je de plaatsnaam opgeeft. Wij geven begeleiding (ook CITO) in omgeving het gooi/Laren/Hilversum/Eemnes etc… Ook aan huis,mits het in de omgeving is.

    Succes met verder zoeken!

    Groet,

    Mirte Veldt,

    SHE

    Studie- en Huiswerkbegeleiding Eemnes

  • C.D. Beuink

    Geachte mevrouw / Beste Annemiek,

    Hier een bericht / kopie (Marktnet/Marktplaza) van een PRIVATE TEACHER & COACH

    Huiswerkbegeleiding in ‘t GOOI, AMSTERDAM, ALMERE en omstreken. Als 1 of meer van uw kinderen moeite heeft (hebben) met zijn of haar huiswerk in het VOORTGEZET ONDERWIJS, dan kan ik daarbij goed begeleiding bieden (je ’leren' leren). Ik heb hierin veel ervaring en kan helpen bij NEDERLANDS, ENGELS, FRANS, DUITS, AARDRIJKSKUNDE, BIOLOGIE, ECONOMIE, MAATSCHAPPIJLEER en GESCHIEDENIS.

    Ook ben ik succesvol gebleken in het begeleiden van BASISSCHOOL-leerlingen met name bij de voorbereiding op de CITOtoets van groep 8. Het coachen / zelfvertrouwen geven aan leerlingen die dit niet of in mindere mate bezitten, is mij op het lijf geschreven.

    Mijn clienten zijn veelal (de kinderen van) advocaten, notarissen, topmannen van het Nederlandse bedrijfsleven etc. Iedereen is echter welkom! Voor het beste leerresultaat kom ik altijd bij U thuis, zodat de leerling leert in een ideale situatie: in zijn of haar eigen leeromgeving. Hopende op een goede, toekomstige samenwerking, verblijf ik,

    Hoogachtend,

    C.D. Beuink.

    Annemiek schreef:

    >

    > Huiswerkbegeleider gezocht aan huis.

    >

    > Ben voor mijn dochter op zoek naar begeleiding bij het maken

    > van huiswerk.

    > Zij zit in groep 7.

    > Dit betreft verschillende vakken zoals topografie werkstuk

    > dictee enz..

  • Karin Dekker

    Hallo Annemiek!

    Heel graag zou ik uw dochter willen helpen door haat bijles te geven. Ik woon in Deventer. Waar woont u?

    Groeten Karin Dekker

  • Ans Jans

    Dag Annemiek,

    Als uw dochter nog hulp nodig heeft en het bij mij in de buurt is, zou ik haar graag willen helpen.

    Ik heb ruime onderwijservaring en ben nu bezig met de opleiding remedial teacher.

    Ik woon tussen Eindhoven en Den Bosch, in Noord-Brabant dus.

    Vriendelijke groeten, Ans

  • Lisette Stiphou

    Hallo Annemiek,

    Ik woon in St. Hubert/Mill, dat ligt in de buurt van Nijmegen, Boxmeer, Cuijk, Uden. Ik ben op zoek naar werk en huiswerkbegeleiding is mijn ding. Ik volg nu de opleiding onderwijsassistent niveau 4, en zit in het derde jaar. Ik heb ervaring opgedaan op de basisschool groep 6 en op het voortgezet speciaal onderwijs in de examenklas. Ik hoop het zo snel mogelijk te horen als u mij geschikt vind voor de begeleiding van uw dochter.

    Groeten Lisette Stiphout

  • marjo

    Lisette Stiphou Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo Annemiek,

    >

    > Ik woon in St. Hubert/Mill, dat ligt in de buurt

    > van Nijmegen, Boxmeer, Cuijk, Uden. Ik ben op zoek

    > naar werk en huiswerkbegeleiding is mijn ding. Ik

    > volg nu de opleiding onderwijsassistent niveau 4,

    > en zit in het derde jaar. Ik heb ervaring opgedaan

    > op de basisschool groep 6 en op het voortgezet

    > speciaal onderwijs in de examenklas. Ik hoop het

    > zo snel mogelijk te horen als u mij geschikt vind

    > voor de begeleiding van uw dochter.

    >

    > Groeten Lisette Stiphout

  • marjo

    hallo

    ik ben op zoek naar iemand die huiswerkbegeleiding wil geven aan mijn zoon die augustus a.s. naar de middelbare school in mill gaat. mavo niveau.

    wat zijn de mogelijkheden bij u?

    gr.marjo

  • Happy Homework

    Beste Marjo,

    Wij kunnen jouw zoon helpen en huiswerkbegeleiding aanbieden.

    Wij bieden zowel huiswerkbegeleiding aan op ons instituut, als bij kinderen thuis.

    Ons instituut is gevestigd in Velsen-Zuid.

    Het is dus ook mogelijk huiswerkbegeleiding te krijgen in de regio Velsen / Haarlem / Beverwijk of evt daarbuiten.

    Mogelijk woon je in de buurt en kunnen wij jouw zoon helpen bij de overstap naar het voortgezet onderwijs.

    Kijk anders even op onze website: www.happyhomework.nl

    Met vriendelijke groet,

    Rene Schotvanger

    Happy Homework

  • StudentsPlus

    Beste Marjo,

    Met een landelijk bestand van ruim 30.000 studenten, is de kans aanwezig dat StudentsPlus je kan helpen met de gevraagde huiswerkhulp voor je zoon! Inmiddels hebben wij al 9 jaar ervaring in het koppelen van studenten (bijlesgevers/begeleiders) aan scholieren en hebben er al zo'n kleine 11.000 ouders/leerlingen gekozen voor hulp van StudentsPlus. Onze uurtarieven liggen rond de € 20,-

    Onze site (www.studentsplus.nl) is verder zeer informatief, maar mocht je nadere informatie willen, kan je het beste even contact met ons opnemen via 070-2629 430 (hoofdkantoor Den Haag) of via info@studentsplus.nl

    Ook kan je op onze site de ervaringen teruglezen van ouders en van leerlingen die al gekozen hebben voor StudentsPlus, onder het kopje Reacties!

    Vriendelijk groetend,

    StudentsPlus

    070-2629 430

    info@studentsplus.nl

    www.studentsplus.nl