Huiswerkbegeleiding aangeboden omgeving Amsterdam/Alkmaar

• M.Wijngaarden

Mijn naam is Myra, ik ben een tweedejaars Pabo-student (met VWO-diploma) en ik zou uw zoon/dochter graag willen begeleiden in het maken en plannen van het huiswerk. Het liefst tussen Alkmaar en Amsterdam.

Zoekt u huiswerkbegeleiding voor uw kind? Mail me dan!

• mevr. verhoeff

Beste Myra,

Je oproep op internet is al 3 jaar oud maar wie weet geeft je nog huiswerkbegeleiding. Voor mijn dochter zoek ik voor het nieuwe schooljaar huiswerkbegeleiding in Alkmaar.

• Nadia

Mevr. Verhoeff,

Ik weet niet of Myra nog reageert, maar anders kan ik u misschien helpen. Aankomend school jaar heb ik in de avonden na etenstijd of in de middag (ligt aan mijn rooster) nog tijd om bijles te geven.

Voor dat ik aan de pabo ging studeren heb ik de opleiding SPW3 en SPW4 afgerond en veel stage ervaringen opgedaan in vrijwel alle klassen.

Ook heb ik ervaring in het geven van bijles. Wat kan ik voor uw kind o.a. betekenen?

-Begeleiding bij het lezen

-Begeleiding met taal en spelling

-Oefenen van de tafels

-Rekenhulp –> voor jonge kinderen bied ik het spelenderwijs aan

-Werkwoordspelling

-Oefeningen voor de fijne motoriek

-Schrijflessen

-Begeleiding bij spreekbeurten/werkstukken

-Extra les voor verschillende wereldorientatie vakken

En nog veel meer. Voor vragen kunt u mij mailen: nadianadia@live.nl

Met vriendelijke groet, Nadia

• Linda

Dag mevrouw Verhoeff,

Mijn dochter heeft Huiswerkbegeleiding bij Huiswerkplaats in Purmerend. Sinds dit schooljaar hebben zij ook een vestiging in Alkmaar. Ze zijn echt erg goed!! Mijn dochter gaat er met veel plezier (!!!) naar toe. Natuurlijk zijn er dingen die ze liever doet, maar ik hoef haar nooit te sturen en de sfeer thuis is er ook veel beter op geworden. Maar ja, dat kan ook door mij komen… Het geeft gewoon veel rust in het gezin

Doe er uw voordeel mee!

Groet,

Linda

• Suraima MANUELA

Graag wil ik in contact met u komen. ziet.

Mijn telefoon nr. is

Ben woonachtig in Alkmaar en zoek bijles voor mijn zoon van jaar die in groep

• Twanneke Dijkstra

Beste Nadia,

Ik ben intern begeleidster op een basisschool in Alkmaar en ben op zoek naar iemand die 1 of 2 in een gezin wil helpen met huiswerkbegeleiding. Ik zag een berichtje op dit prikbord dat je huiswerkbegeleiding aanbiedt. Het is een bericht van een hele tijd geleden, dus ik wil eerst vragen of je dit nog doet en nog tijd hebt om kinderen te begeleiden. Graag hoor ik ook wat je vraagt per uur, want het betreffende gezin zit financiëel niet heel ruim.

Alvast bedankt voor je reactie.

vriendelijke groeten,

Twanneke DIjkstra

• hajar

Hallo Myra ik ben hajar ik zit in groep 8 en ik ben 11 jaar ik woon in Alkmaar.

Ik heb moeite met speling en rekenen en ik zou het fijn vinden als je mij zou kunnen helpen:)-D.

ik wacht op je antwoord(tu).

doei doei(:P)(:P).