Huiswerkbegeleiding Dordrecht aangeboden

• suzanne

Hoi

Ik ben Suzanne en ik studeer over 4 maanden af als leerkracht in het basisonderwijs. Naast deze studie en mijn werk als administratief medewerkster klachtafhandeling heb ik in de avonduren en in het weekend veel vrije tijd over. Ik vul deze vrije tijd in met het begeleiden van kinderen bij hun huiswerk.

Zoekt u huiswerkbegeleiding voor uw kind? Dan kunt u via het onderstaande telefoonnummer contact met mij opnemen.

Suzanne

06-46616726

• badr

hallo allemaal

ik ben badr. ik ben 21 jaar en ik ben tweede jaars aan de leraar opleiding wiskunde. momenteel loop ik stage op de dalton school.

naast mijn studie wil ik graag leerlingen die moeilijkheden met wiskunde helpen.

als u interesse hebt in een begleider voor uw kind. kunt u me altijd bereiken, mijn telefoonnummer is: 0618972876

• badr

hallo allemaal

ik ben badr. ik ben 21 jaar en ik ben tweede jaars aan de leraar opleiding wiskunde. momenteel loop ik stage op de dalton school.

naast mijn studie wil ik graag leerlingen die moeilijkheden met wiskunde helpen.

als u interesse hebt in een begleider voor uw kind. kunt u me altijd bereiken, mijn telefoonnummer is: 0618972876

• badr

hallo allemaal

• badr

hallo allemaal

• badr

hallo allemaal

• a. elghalbouni

hoi Suzanne,

Ik ben Abdel. voorzitter van de vadergroep (Nieuwe krispijn), jij bent inmiddels afgestudeert .Ik hoop dat jij als lerares ook in dordt mag blijven werken.

Een van de doelen van onze groep,is kinderen begeleiden en helpen( taal en rekeken). trouwens ik werk ook in het basis onderwijs. Ik hoop dat jij ons hier kunnen helpen. help die kinderen hebben jou erch nodig

vriendelijk groeten

Abdel, namens vader groep

——————————————————-

> Hoi

>

> Ik ben Suzanne en ik studeer over 4 maanden af als

> leerkracht in het basisonderwijs. Naast deze

> studie en mijn werk als administratief

> medewerkster klachtafhandeling heb ik in de

> avonduren en in het weekend veel vrije tijd over.

> Ik vul deze vrije tijd in met het begeleiden van

> kinderen bij hun huiswerk.

>

> Zoekt u huiswerkbegeleiding voor uw kind? Dan kunt

> u via het onderstaande telefoonnummer contact met

> mij opnemen.

>

> Suzanne

> 06-46616726

• a. elghalbouni

hallo badr.

Ik ben de voorzitter van de vader groep Nieuwe krispijn. Wij hebben jou zo graag nodig om de kinderen die moelijk hebben en rekenen te kunnen helpen. De kinderen hebben jou hard nodig, dus help.

vriendelijke groeten.

Abdel namens VaderGroep.