Bijles lezen en rekenen groep 3-4

  • Eef

    Hallo,

    Is er iemand, bijvoorbeeld een Pabostudente, die mijn 2 kinderen bijles kan geven voor lezen en rekenen op het nivo van groep 3-4 van het basisonderwijs? Wij wonen in Etten-Leur, Noord-Brabant.

    groetjes, Eef.

  • Irina

    Beste ouders/student/leerling,

    Instituut ‘Einstein’ biedt in Noord-Holland,Zuid Holland

    en Utrecht Bijlessen & Huiswerkbegeleiding aan

    leerlingen van:

    - het basisonderwijs (cito toets voorbereiding)

    - het middelbaar onderwijs (VBMO-T,HAVO,VWO)

    - aan propedeuse studenten op de universiteiten

    -studie Buitenland ( vanaf 7 jaar,Studiejaar,taalcursussen)

    - particulieren en bedrijven (TALEN,COMPUTERCURSUSSEN)

    Alle vakken worden op alle niveaus gedurende het

    hele jaar, inclusief vakanties en in het weekend, aangeboden.De duur en frequentie van de bijlessen is afhankelijk van het startniveau,

    begrip en motivatie.Voor de exacte vakken zoals wiskunde,natuurkunde, scheikunde en talen wordt minimaal 1-2 sessie van 2 uur per week aanbevolen./docenten met universitaire opleiding/.Op taalgebied werken hoogopgeleide en ervaren leraren( o.a Native Speakers) met de kinderen.

    Het merendeel volgt de lessen individueel,in groep aan huis of bij onze locatie in Amstelveen, nabij tramhalte Sportlaan of De Kwakel. De groepslessen zijn klein van opzet, twee tot drie personen per sessie. Sommige leerlingen zoeken zelf een medeleerling en in dit geval bedragen de kosten euro17,50 per uur. Anders euro 22,50 (onze locatie) of euro 25 (aan huis).

    De volgende dagen en tijden zijn beschikbaar:

    Maandag: 9.30- 23.00uur

    Dinsdag: 9.00 - 23.00 uur

    Woensdag: 9.00-23.00uur

    Donderdag: 9.00-23.00uur

    Vrijdag: 9.00 - 22.00 uur

    Zaterdag: 9.00 - 20.00 uur

    Zondag: 9.00 - 20.00 uur

    Anders:in het weekend,vakanties.

    Locaties:Zuid Holland,Utrecht, Noord-Holland (Amstelveen, Uithoorn),aan huis

    Aangezien de beschikbare tijden snel afnemen, raden wij aan zo spoedig

    mogelijk schriftelijk ( zie a.u.b bijlage of website www.bijles-huiswerk.nl ) en telefonisch te reageren.

    Met vriendelijke groeten,

    Dhr.Frits Groeneveld 06-47972998

    E-mail: frimad@tiscali.nl

    www.bijles-huiswerk

  • paulien

    Hallo, ik las uw advertentie en ik weet niet of u inmiddels al hulp gevonden hebt ?

    Ik ben een leerkracht werkzaam in het basisonderwijs en ik heb daar groep 3,4 en 5.

    Ik woon zelf in raamsdonksveer

    Ik hoor graag meer van u

    Paulien

  • Eef

    Hoi Paulien,

    Wij hebben al sinds augustus 2005 iemand voor de bijles die aan huis komt. Niet via dit prikbord.

    bedankt voor je reactie.

    m.vr.gr

    Eef

  • puck

    Hllo Eef,

    Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Merk je duidelijk resultaat, en mag ik vragen wat de kosten zijn? Is het een pabo of student?

    gr. Puck Al

  • a dijkstra

    hallo

    ik zoek van mijn dochter van bijna negen, gaat in sept naar groep 4 heeft veelproblemen met rekenen, school doet er niets aan ,niet genoeg en zie dat mijn kind moelijk heeft en zwaar ,ze zeggen dat ze kan ,en niets mankeert ,ze mankeert ook niets ,alleen rekenen gaat gewoon niet goed ,ik woon in leeuwarden

    wie wet wie mijn dochter kan helpen met rekenen en eventueel lezen ,

    gr moederEef schreef:

    >

    > Hoi Paulien,

    >

    > Wij hebben al sinds augustus 2005 iemand voor de bijles die

    > aan huis komt. Niet via dit prikbord.

    >

    > bedankt voor je reactie.

    >

    > m.vr.gr

    > Eef

  • mayako

    Er is een vrouw die zoek bijles voor haar zoon.

    Haar zoon is erg slech in rekenen.

    Hij wilt bijles ze wonen in etten-leur.

    Kan iemand haar via mij helpen ?

    met vriendelijke groet,

    Mayako.

  • paulien

    Ze mogen contact met me opnemen, wil best met ze in overleg of ik hun kind kan helpen

    Paulien

  • Ismaelfungo

    hallo

    ik zoek van mijn dochter van bijna negen, gaat in sept naar groep 6 heeft veelproblemen met rekenen en begrijpen lezen, school doet er niets aan ,niet genoeg en zie dat mijn kind moelijk heeft en zwaar ,ze zeggen dat ze kan ,en niets mankeert ,ze mankeert ook niets ,alleen rekenen gaat gewoon niet goed ,ik woon in Apeldoorn

    wie wet wie mijn dochter kan helpen met rekenen en eventueel begrijpen lezen ,

    gr.Ismael

  • Jordana

    Hallo,

    Wie kan mijn dochter van 7 jaar helpen met het bijles geven in rekenen. Zij gaat naar de schoolvakantie naar groep 4.

    Ze heeft moeite met rekenen voor al de min sommen. Zelfs hebben wij haar geholpen maar ze snapt het niet.

    Dus wie o wie kan mij helpen. Graag zo spoedig mogelijk.