privé, privé-bijles aan huis, omg. Soest

  • Bijlesaanhuis

    Voor kinderen in groep 5-8, privé-bijles aan huis in regio's Soest, Amersfoort:

    taal (woordenschat, begrijpend lezen, technisch lezen en wat dies meer zij)

    spelling

    rekenen

    ondersteuning bij het leren van topografie

    ondersteuning bij het huiswerkproces

    Kan uw kind wel wat zelfvertrouwen gebruiken binnen bovenstaande domeinen? Kan er op die gebieden nog wel wat extra kennis worden opgedaan? Even weer het geleerde opfrissen? Dan kunnen we misschien wat voor elkaar betekenen.

    Wat bied ik aan

    Terdege, bevlogen, één op één bijles, afgestemd op uw kind, waarbij ik niet kijk op een kwartiertje.

    In veilige sfeer samen nog eens even flink de stof in duiken, in de vertrouwde omgeving van het eigen huis.

    Met 100% persoonlijke aandacht, kunnen, op zijn minst op het gebied van zelfvertrouwen, stappen worden gezet en is er groot kans op verbetering van vaardigheden.

    Dit bied ik NIET

    Gerichte ‘cito-eindtoetstraining’ of ‘entreetoetstraining’, ook geen remedial teaching (ik ben groepsleerkracht en geen rt'er, al werkt de afstemming op het kind in besloten sfeer in zekere zin eveneens ‘remediërend’). Evenmin kan ik garanties bieden; resultaten hangen van de situatie af.

    Wie ben ik?

    Ik ben een vrolijke man van begin dertig, te allen tijde vriendelijk, zeer geduldig, totaal niet-bedreigend, maar wel zeer gedreven en verwacht een goede werkhouding, in samenwerking met kind en ouder. De ouder zie ik hierbij vooral in een geïnteresseerde rol naar kind en proces. Na het behalen van het pabo-diploma heb ik nu zes jaar gewerkt in de hogere groepen van het basisonderwijs. Affiniteit met het bijspijkeren van leerlingen na schooltijd in kleine groepjes of individueel is er altijd geweest en leerlingen voelen zich veilig bij me en waarderen me.

    Kader

    · Soest en omstreken (informeer naar de mogelijkheden)

    · schappelijk uurtarief

    · Verklaring Omtrent het Gedrag op aanvraag beschikbaar

    · voor leerlingen in groep 5, 6, 7 of 8

    · 3-maandstraject, beslaande januari, februari, maart 2013

    · 3 x 2 klokuren per week, bij u thuis (dit is tamelijk intensief)

    · tussentijdse beëindiging van de samenwerking kan elk moment

    · ik kijk zeker niet op een kwartiertje

    e-mail: schoolmailtjes@yahoo.nl

  • Rob van Zeijl

    Goedemiddag,

    Mijn zoon van 8 jaar zit in groep 5 van het basisonderwijs en heeft moeite met spelling.

    Kunt u hem hier misschien mee helpen zodat het een heel stuk beter gaat?

    Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Rob van Zeijl.

  • Bijlesleraar

    Geachte heer Van Zeijl,

    Excuses voor het late antwoord. Omdat reacties lang uitbleven, had ik deze pagina al opgegeven. Inmiddels ben ik niet meer in staat om u van dienst te zijn. Ik hoop daarom van harte, dat u inmiddels in contact bent gekomen met iemand, die uw zoon kan helpen met zijn spelling.

    Dank voor uw reactie en het allerbeste voor uw zoon en diens spelling.