Bijles / Examentraining voor Economie en M&O aangeboden

  • M.F.J. Gijsbertsen

    MSc.-Student Financial Managment (22) biedt bijlessen aan voor de vakken Management & Organisatie en Economie voor VMBO, HAVO en VWO.

    Tevens bijles voor elementaire vakken HEAO Bedrijfseconomie, HEAO Accountancy en bijles voor MBO Bedrijfsadministratie.

    Zelf ben ik afgestudeerd Bedrijfseconoom en heb relevante werkervaring bij een groot accountants- en advies kantoor opgedaan. Hierdoor kan ik de theorie makkelijk aan de praktijk koppelen, om zo de stof duidelijk en helder over te brengen.

    Bijles kost 12,50 per uur en wordt desgewenst bij u thuis gegeven, in de omgeving Tilburg. (Breda, 's Hertogenbosch, Eindhoven tegen kleine reisvergoeding)

    Tijden zijn in overleg. U kunt mij via mail dagelijks bereiken. Zie de site voor verder info. www.michaelgijsbertsen.nl

    Gr.

    Michael Gijsbertsen

    E-Mail: mail@michaelgijsbertsen.nl

    Site: www.michaelgijsbertsen.nl

  • Joyce van der Zandt

    M.F.J. Gijsbertsen Schreef:

    ——————————————————-

    > MSc.-Student Financial Managment (22) biedt

    > bijlessen aan voor de vakken Management &

    > Organisatie en Economie voor VMBO, HAVO en VWO.

    >

    > Tevens bijles voor elementaire vakken HEAO

    > Bedrijfseconomie, HEAO Accountancy en bijles voor

    > MBO Bedrijfsadministratie.

    >

    > Zelf ben ik afgestudeerd Bedrijfseconoom en heb

    > relevante werkervaring bij een groot accountants-

    > en advies kantoor opgedaan. Hierdoor kan ik de

    > theorie makkelijk aan de praktijk koppelen, om zo

    > de stof duidelijk en helder over te brengen.

    >

    > Bijles kost 12,50 per uur en wordt desgewenst bij

    > u thuis gegeven, in de omgeving Tilburg. (Breda,

    > 's Hertogenbosch, Eindhoven tegen kleine

    > reisvergoeding)

    >

    > Tijden zijn in overleg. U kunt mij via mail

    > dagelijks bereiken. Zie de site voor verder info.

    > www.michaelgijsbertsen.nl

    >

    > Gr.

    >

    > Michael Gijsbertsen

    >

    > E-Mail: mail@michaelgijsbertsen.nl

    > Site: www.michaelgijsbertsen.nl

  • Carina

    Hallo

    Ik ben Carina.

    Ik wil bijles krijgen voor de vak MBO Bedrijfsadministratie.

    Ik woon in Helmond Central dichtbij van station, ik hoop dat geen probeem is, want is ongevver 10 minuten van Eindhoven naar Helmond.

    ik hoop zo snel mogelijk van je te horen.

    met vriendelijk groet,

    Carina

  • Jeannette

    Hallo,

    Ik zoek iemand die onze dochter bijles economie en evt. Duits kan geven. Ze zit in 5-havo. Wij wonen in de Reeshof in Tilburg,

    vr.gr.

    Jeannette

  • StudentsPlus

    Beste Jeannette,

    kijk voor meer informatie over bijles economie en/of Duits ook eens op deze site. StudentsPlus zet universitaire studenten in, die in de regel bij de leerling thuis de bijlessen verzorgen. Onze uurtarieven zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur bijles per maand en varieren tussen de € 18,- en € 21,-. Toegegeven, deze tarieven liggen boven de tarieven van particuliere bijlesgevers (via bijv. Marktplaats), maar hiervoor nemen wij alle administratieve rompslomp (bijv. geld in huis halen, zelf overschrijven) voor onze rekening, heeft u altijd het vangnet van ons studentenbestand (wanneer het bijvoorbeeld niet klikt) tot uw beschikking en komt u in contact met de grootste landelijke organisatie voor individuele bijlessen en examentraining (1op1) aan huis.

    U kunt altijd even contact met ons opnemen via info@studentsplus.nl of telefonisch via 0900-55555 22 (15cpm) of op werkdagen tijdens kantooruren via 070-2629 430.

    Vriendelijke groet,

    StudentsPlus, hét bureau voor individuele bijlessen, huiswerkbegeleiding en examenvoorbereiding!

  • senag

    Hoi,

    Ik ben een HBO student (zelf studie) en ik heb extra les(dringend) nodig in vak bedrijfsadministratie.

    Geeft u bijles in deze vak? Neem dan contact met mij op aub, via email. ik woon in eindhoven

    groeten

    Senag

  • Bert

    Bij Scriptium kun je hele goede bijles krijgen voor een relatief laag tarief: www.scriptium.nl/bijles

  • Bert

    Bert

    Bij Scriptium kun je hele goede bijles krijgen voor een relatief laag tarief: www.scriptium.nl/bijles

    bijles Scriptium