Bijles wiskunde en natuurkunde in Veldhoven

  • Antoon Janssen

    Hallo,

    Ik ben Antoon Janssen. Ik ben 3e-jaars student Technische natuurkunde aan de Technische Universiteit Eindhoven en ik geef bijlessen natuurkunde en wiskunde aan HAVO en VWO scholieren voor €15,- per uur.

    Ik heb VWO gedaan met profiel Natuur & Techniek aan het Sondervick college en nu studeer ik in Eindhoven maar ik woon in Veldhoven (vlak bij de Kempencampus).

    De bijles kan zowel bij mij als bij jou thuis of ergens anders gegeven worden, dat ligt eraan wat voor jou het beste uitkomt.

    Heb je moeite met natuurkunde of wiskunde of wil je je gewoon extra goed op je proefwerk/examen voorbereiden?

    Stuur even een mailtje dan kunnen we een kennismakingsgesprek houden en tijden en lokatie bepalen.

    Groeten,

    Antoon

  • sahel

    Antoon Janssen Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > Ik ben Antoon Janssen. Ik ben 3e-jaars student

    > Technische natuurkunde aan de Technische

    > Universiteit Eindhoven en ik geef bijlessen

    > natuurkunde en wiskunde aan HAVO en VWO scholieren

    > voor €15,- per uur.

    > Ik heb VWO gedaan met profiel Natuur & Techniek

    > aan het Sondervick college en nu studeer ik in

    > Eindhoven maar ik woon in Veldhoven (vlak bij de

    > Kempencampus).

    > De bijles kan zowel bij mij als bij jou thuis of

    > ergens anders gegeven worden, dat ligt eraan wat

    > voor jou het beste uitkomt.

    >

    > Heb je moeite met natuurkunde of wiskunde of wil

    > je je gewoon extra goed op je proefwerk/examen

    > voorbereiden?

    > Stuur even een mailtje dan kunnen we een

    > kennismakingsgesprek houden en tijden en lokatie

    > bepalen.

    >

    > Groeten,

    >

    > Antoon

  • Yvonne Jonkers

    Hallo Antoon,