Bijles wiskunde en natuurkunde in Veldhoven

  • Antoon Janssen

    Hallo,

    Ik ben Antoon Janssen. Ik ben 3e-jaars student Technische natuurkunde aan de Technische Universiteit Eindhoven en ik geef bijlessen natuurkunde en wiskunde aan HAVO en VWO scholieren voor €15,- per uur.

    Ik heb VWO gedaan met profiel Natuur & Techniek aan het Sondervick college en nu studeer ik in Eindhoven maar ik woon in Veldhoven (vlak bij de Kempencampus).

    De bijles kan zowel bij mij als bij jou thuis of ergens anders gegeven worden, dat ligt eraan wat voor jou het beste uitkomt.

    Heb je moeite met natuurkunde of wiskunde of wil je je gewoon extra goed op je proefwerk/examen voorbereiden?

    Stuur even een mailtje dan kunnen we een kennismakingsgesprek houden en tijden en lokatie bepalen.

    Groeten,

    Antoon

  • sahel

    Antoon Janssen Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > Ik ben Antoon Janssen. Ik ben 3e-jaars student

    > Technische natuurkunde aan de Technische

    > Universiteit Eindhoven en ik geef bijlessen

    > natuurkunde en wiskunde aan HAVO en VWO scholieren

    > voor €15,- per uur.

    > Ik heb VWO gedaan met profiel Natuur & Techniek

    > aan het Sondervick college en nu studeer ik in

    > Eindhoven maar ik woon in Veldhoven (vlak bij de

    > Kempencampus).

    > De bijles kan zowel bij mij als bij jou thuis of

    > ergens anders gegeven worden, dat ligt eraan wat

    > voor jou het beste uitkomt.

    >

    > Heb je moeite met natuurkunde of wiskunde of wil

    > je je gewoon extra goed op je proefwerk/examen

    > voorbereiden?

    > Stuur even een mailtje dan kunnen we een

    > kennismakingsgesprek houden en tijden en lokatie

    > bepalen.

    >

    > Groeten,

    >

    > Antoon

  • Yvonne Jonkers

    Hallo Antoon,

    Ook nog maar even op deze wijze: Mijn dochter Karlijn (brugklas) en zoon Koen (Havo 4 met wiskunde b) zouden enorm geholpen zijn met extra uitleg voor hun proefwerk op donderdag 28 mei a.s.! en voor volgende week donderdag 4 juni (voor Koen alleen). Het is een late reactie, dat besef ik terdege, maar de wiskundeleraar die hun zou helpen heeft het dit weekend af laten weten.

    Dus heel graag hulp van jouw kant, of als je niet kunt weet je misschien iemand anders.

    Hartelijke groet en dank,

    Yvonne Jonkers, moeder Koen en Karlijn

  • Dalidah Ferrari

    Hallo Antoon,

    Ik zit in de derde klas Vwo, en ik heb moeite met wiskunde. Als ik het thuis doorneem snap ik het wel,

    maar op proefwerken is het altijd veel moeilijker waardoor ik slechte punten haal. Graag zou ik een kennismakingsgesprek

    willen houden, en alles verder bespreken.

    Gr. Dalidah Ferrari

  • StudentsPlus

    Hoi Dalidah,

    mocht het met Antoon nog niet gelukt zijn om bijlessen wiskunde te plannen, kijk dan ook eens op www.studentsplus.nl/bijles/eindhoven/wiskunde

    Als je meer informatie wilt hebben of vragen hebt, kun je ons bellen via 070-2629430 (ma-vr 9-17) of 0900-555 55 22 (15cpm). Mailen kan altijd, naar info@studentsplus.nl

    Groeten,

    StudentsPlus Eindhoven (eo)

    www.studentsplus.nl

  • Antoon Janssen

    Hallo Dalidah,

    Sorry dat ik nog niet gereageerd had. Ik was deze advertentie eerlijk gezegd vergeten.

    Ik geef wel nog steeds gewoon bijlessen in veldhoven dus als je interesse hebt kunnen we een keer afspreken voor een kennismakingsgesprek.

    Dan kijken we even wat precies je problemen zijn en wat je ongeveer zoekt.

    Je kan even kijken bij mijn advertntie op marktplaats. Daar staat nog wat info en je kan er rechtstreeks contact met mij opnemen.

    De link is: http://link.marktplaats.nl/399521510.

    Groeten,

    Antoon

    Dalidah Ferrari Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo Antoon,

    >

    > Ik zit in de derde klas Vwo, en ik heb moeite met

    > wiskunde. Als ik het thuis doorneem snap ik het

    > wel,

    > maar op proefwerken is het altijd veel moeilijker

    > waardoor ik slechte punten haal. Graag zou ik een

    > kennismakingsgesprek

    > willen houden, en alles verder bespreken.

    >

    > Gr. Dalidah Ferrari

  • max beenen

    Hallo Antoon,

    Ik wil graag met je kennismaken of je iets voor mij kunt betekenen. Ik zit in Havo 4 (Sondervick) en heb economie/maatschappij als profiel. Hiervoor heb ik staatsexamen VMBO T gedaan, omdat ik op een particuliere school zat. Ik denk dat ik bepaalde kennis niet heb en ik snap niet al te veel van wiskunde. Ik wil heel graag snel op niveau komen.

    Graag ontvang ik een reactie van je,

    Vriendelijke groet,

    Max Beenen

    0655 8877 52

  • Ger Puts

    Beste mensen,

    Voor bijlessen in wiskunde en natuurkunde, maar ook voor alle andere vakken, kun je ook prima bij ons terecht. Eersteklas studenten en docenten ondersteunen je. Bij Reteach Studiebegeleiding Veldhoven doen we het echt niet voor minder. Kijk op onze website bij “Reacties”. Dan zien jullie dat ik niets teveel zeg.

    Vriendeljke groet,

    Ger Puts,

    Reteach Studiebegeleiding

  • Mohammed Deliri

    Hallo Antoon,

    Via deze site ben ik jou tegen gekomen als bijles gever voor de vakken natuurkunde en wiskunde. Ik ben zeer geïnteresseerd in jou als bijles(docent). Aangezien jij ook op het Sondervick college (nu campen campus) hebt gezeten en in Veldhoven woont. Ik ben een 4e klas VWO'er ook op de campen campus. Voor wiskunde sta ik nu nog gemiddeld 7.9. Maar aangezien mijn laatste toets slecht ging zal deze punt omlaag gaan. Komende maand heb ik een toets week waarbij ik wiskunde toets krijg over 2 hfs waarvan ik bijna niks snap. Ik hoop dat bereid bent om aan mij bijles te geven. Mocht je mij accepteren als leerling voor wiskunde B dan kan ik nu al zeggen dat ik je waarschijnlijk komende 2 jaar (5e en 6e klas VWO) zal bezoeken voor bijles. Voor mij is geen probleem om naar jou toe te komen en of naar de bibliotheek te gaan. Natuurlijk is mijn huis ook altijd een optie.

    In afwachting van jou reactie.

    Groetjes,

    Mohammed

  • StudentsPlus

    Hoi Mohammed,

    mocht het met Antoon niet lukken om de bijlessen wiskunde B te regelen, kijk dan ook eens op www.studentsplus.nl/bijles/eindhoven/wiskunde Zeker in de omgeving van Eindhoven beschikken wij over een enorm netwerk, dus kunnen wij je waarschijnlijk op zeer korte termijn helpen.

    Kijk gerust rond op de site en specifiek het kopje Reacties, om te lezen wat andere ouders en leerlingen ervaren hebben met StudentsPlus.

    Als je meer informatie wilt hebben of vragen hebt, kun je ons bellen via 070-2629 430 (ma-vr 9-17) of 0900-555 55 22 (15cpm). Mailen kan altijd, naar info@studentsplus.nl

    Groeten,

    StudentsPlus Eindhoven (eo)

    info@studentsplus.nl

    www.studentsplus.nl